نخستین تصویر از گوشی سامسونگ گلکسی S25 اولترا منتشر شد

در حال حاضر تا موعد معرفی گوشی‌های سری گلکسی S25 سامسونگ حدودا 5 ماه دیگر زمان باقی مانده است؛ اما برخی جزئیات مربوط به گوشی‌های پرچمدار آینده سامسونگ پیش‌تر در فضای مجازی فاش شده است.

طراحی یکی از بزرگ‌ترین مقوله‌های ناشناخته در رابطه با سری گلکسی S25 بوده و اکنون نخستین تصویر لو رفته از گلکسی S25 اولترا جزئیات مربوط به طراحی احتمالی این گوشی در قسمت جلویی را نمایش می‌دهد.

یک افشاگر مشهور با شناسه Ice Universe اخیرا با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X طراحی گوشی گلکسی S25 اولترا را فاش کرد. بر این اساس به‌نظر می‌رسد که زوایای گوشی اندکی گردتر شده و نسبت به گوشه‌های تیز گلکسی S24 اولترا دستخوش تغییر شده است. استفاده از زوایای گرد برای بدنه گوشی منطقی‌تر به‌نظر می‌رسد؛ چرا که این موضوع به حمل آسان‌تر گوشی در دست کمک می‌کند.

همچنین فرد افشاگر با انتشار تصویری به مقایسه نمای جلویی گوشی‌های گلکسی S24 اولترا و گلکسی S25 اولترا پرداخته است. با توجه به این تصویر به‌نظر می‌رسد که گوشی پرچمدار نسل آینده سامسونگ از نمایشگری با اندازه مشابه مدل نسل فعلی برخوردار خواهد بود. بعلاوه ظاهرا نسبت ابعاد نمایشگر نیز مشابه با گلکسی S24 اولترا خواهد بود.

گزارش‌های پیشین نشان می‌دهند که گلکسی S25 اولترا مجهز به دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، لنز تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی، ماژول سوپر تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 12 مگاپیکسلی خواهد بود. بعلاوه این گوشی همانند مدل نسل قبلی خود از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی استفاده خواهد کرد.

همچنین بر اساس گزارش‌ها گلکسی S25 اولترا به احتمال فراوان از تراشه 3 نانومتری اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام با هسته‌های پردازشی سفارشی Oryon استفاده خواهد کرد. از سوی دیگر گوشی‌های گلکسی S25 و گلکسی S25 پلاس احتمالا از تراشه بومی اگزینوس 2500 سامسونگ با هسته‌های پردازشی نسل آینده ARM و پردازنده گرافیکی Xclipse 950 مبتنی بر معماری RDNA شرکت AMD استفاده خواهند کرد.

نوشته نخستین تصویر از گوشی سامسونگ گلکسی S25 اولترا منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.