جزئیات طراحی تبلت‌های سری گلکسی تب S10 سامسونگ فاش شد

تبلت‌های سری گلکسی تب S10 سامسونگ به یکی از بحث‌های جذاب در دنیای فناوری تبدیل شده‌اند و اطلاعات اخیرا فاش شده از تغییرات قابل‌توجه در این خانواده حکایت دارند. بر اساس گزارش چندین منبع خبری، سامسونگ احتمالا در حال برنامه‌ریزی برای توقف عرضه مدل استاندارد بوده و در عوض بر توسعه مدل‌های برتر پلاس و اولترا تمرکز خواهد کرد.

اطلاعات اخیرا به‌دست آمده از پایگاه GSMA IMEI نشان‌دهنده استراتژی احتمالی سامسونگ هستند. علاقه‌مندان به دنیای فناوری حدودا شش ماه قبل شواهدی از موجودیت تبلت‌های گلکسی تب S10 پلاس و گلکسی تب S10 اولترا را مشاهده کردند. نکته جالب توجه اینکه در آن زمان به مدل استاندارد گلکسی تب S10 هیچ‌گونه اشاره‌ای نشد.

این غیبت در آخرین به‌روزرسانی پایگاه داده طی روز 5 آگوست (15 مرداد ماه) کماکان به قوت خود باقیست. چنین پدیده‌ای به گمانه‌زنی‌ها درباره برنامه‌های سامسونگ دامن می‌زند. بر اساس گزارش‌ها تبلت‌های گلکسی تب S10 پلاس با شماره مدل‌های SM-X826B، SM-X826N و SM-X828U و گلکسی تب S10 اولترا با شناسه‌های SM-X926B، SM-X926C و SM-X926N در پایگاه داده IMEI ظاهر شده‌اند.

شایان به ذکر است که مدل‌های SM-X820 و SM-X920 که به‌طور معمول به ورژن‌های وای‌فای نسبت داده می‌شوند؛ در فهرست جدید به چشم نمی‌خورند. همچنین برخی شواهد به‌دست آمده روی سرور OTA سامسونگ از تست رابط کاربری One UI حکایت دارند. 7 رکورد تست شناسایی شده همگی متعلق به مدل‌های پلاس و اولترا بوده و این‌بار نیز هیچ اثری از نسخه استاندارد مشاهده نشد.

اگرچه سامسونگ هنوز این جزئیات را به‌طور رسمی تائید نکرده است؛ اما صاحب‌نظران حوزه صنعت پیش‌بینی‌ می‌کنند که سری گلکسی تب S10 در اوایل اکتبر سال 2024 معرفی شود. این گمانه‌زنی با استراتژی سامسونگ مبنی بر عرضه تقریبا همزمان تبلت‌های پرچمدار خود با مدل‌های جدید آیپد اپل هماهنگی دارد.

در صورت صحت اطلاعات لو رفته می‌توان استدلال کرد که سامسونگ به‌دنبال عرضه دو برابری تبلت‌های پریمیوم خود است. این پدیده احتمالا به‌معنای افزایش قیمت‌گذاری پایه برای سری گلکسی تب S10 یا ارائه امکانات پیشرفته‌تر در تمامی مدل‌های این خانواده است. همچنین این اقدام موجب تمایز بیش‌تر تبلت‌های میان‌رده با مدل‌های پرچمدار سامسونگ خواهد شد.

این اقدام در واقع روندی را دنبال می‌کند که پیش‌تر برای گوشی‌های هوشمند سامسونگ مشاهده شده است. در بخش گوشی‌های هوشمند نیز برند کره‌ای روی عرضه دستگاه‌های برتر خود تمرکز نموده است. عدم عرضه مدل استاندارد گلکسی تب S10 می‌تواند نشان‌دهنده اعتماد سامسونگ به بازار تبلت‌های رده بالا باشد.

این اطلاعات صرفا در حد حدس و گمانه‌زنی هستند؛ بنابراین در مقطع کنونی توصیه می‌شود تا نسبت به صحت و سقم آنها با دیده تردید نگاه کنید. نهایتا سامسونگ با عرضه سری گلکسی تب S10 می‌تواند طرفداران خود را به‌طور کامل سورپرایز کند.

نوشته جزئیات طراحی تبلت‌های سری گلکسی تب S10 سامسونگ فاش شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.