رندرهای جدید و مشخصات فنی سامسونگ گلکسی A06 منتشر شد

سامسونگ در تدارک عرضه گوشی گلکسی A06 خود است و اکنون یک افشاگر معتبر با شناسه evleaks@ رندر جدید دیگری از این گوشی هوشمند را در شبکه اجتماعی X به اشتراک گذاشته است.

این گوشی با رنگ‌آمیزی زرد دوست‌داشتنی همراه با نوارهای عمودی نازک روی پنل پشتی عرضه می‌شود. همچنین تصویر منتشر شده، وجود کلیدهای برجسته روی لبه سمت راست قاب دستگاه را بار دیگر مورد تائید قرار می‌دهد.

دستگاه با شماره مدل SM-A065F و تراشه هلیو G85 اخیرا در پایگاه داده بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده است. این نخستین بار نیست که چنین سناریویی روی می‌دهد؛ اما اکنون گلکسی A06 روی نسخه 6.3.0 گیک‌بنچ تست شده و همین موضوع امکان مقایسه امتیازهای آن با گوشی‌های مدرن را فراهم نموده است.

بر اساس اعلام یک کاربر دیگر در پلتفرم X، گلکسی A06 مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس خواهد بود. پیکره‌بندی دوربین دوگانه روی پنل پشتی از ماژول اصلی 50 مگاپیکسلی و حسگر کمکی 2 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. از سوی دیگر گزارش‌ها از به‌کارگیری سنسور تصویربرداری 8 مگاپیکسلی برای دوربین جلویی حکایت دارند.

تمامی این مشخصات مشابه با گوشی گلکسی A05 هستند. وجود باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 25 واتی این پرسش را در ذهن مطرح می‌کند که گلکسی A06 با چه پیشرفت‌های دیگری به‌جز اندروید 14 روانه بازار خواهد شد.

پاسخ این سوال احتمالا به‌زودی روشن خواهد شد؛ چرا که انتظار می‌رود این گوشی در ماه آینده به‌طور رسمی معرفی شود.

نوشته رندرهای جدید و مشخصات فنی سامسونگ گلکسی A06 منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.