با فناوری شارژ 320 واتی ریلمی گوشی‌های هوشمند کمتر از ۵ دقیقه به صورت کامل شارژ می‌شوند!

گوشی‌تان در عرض چند دقیقه پر می‌شود! ریلمی با رونمایی از فناوری شارژ 320 واتی، دنیای گوشی‌های هوشمند را متحول کرد. این فناوری خیره‌کننده، باتری 4420 میلی‌آمپر ساعتی را تنها در 4 دقیقه و 30 ثانیه به طور کامل شارژ می‌کند. دیگر نگران خالی شدن باتری در میانه روز نباشید!

آداپتور شارژ 320 واتی ریلمی با نام “Pocket Cannon” (توپخانه جیبی) آنقدر کوچک و قدرتمند است که می‌توانید آن را همیشه همراه خود داشته باشید. این آداپتور نه تنها گوشی شما را با سرعت باورنکردنی شارژ می‌کند، بلکه می‌تواند لپ‌تاپ شما را هم به طور همزمان شارژ کند.

ریلمی با معرفی ترانسفورماتور ولتاژ AirGap، ایمنی باتری را به سطح جدیدی رسانده است. این فناوری نوآورانه با کاهش ولتاژ باتری، از آسیب دیدن آن جلوگیری می‌کند. علاوه بر این، باتری تاشو جدید ریلمی خبر از تولید گوشی‌های تاشو با عمر باتری بالا می‌دهد.

ریلمی با فناوری شارژ 320 واتی، استانداردهای جدیدی در صنعت موبایل تعریف کرده است و قطعا دسترسی عمومی مردم به این فناوری تجربه بی‌نظیری خواهد بود.

نوشته با فناوری شارژ 320 واتی ریلمی گوشی‌های هوشمند کمتر از ۵ دقیقه به صورت کامل شارژ می‌شوند! اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.