مشخصات وان پلاس ۱۳ فاش شد: به‌کارگیری اسنپدراگون ۸ نسل ۴

اطلاعاتی درباره یک گوشی آینده وان پلاس با اسنپدراگون ۸ نسل ۴ به‌بیرون درز کرده است. به‌نظر می‌رسد که این برند در حال کار بر روی یک تلفن هوشمند جدید با تراشه پرچمدار نسل بعدی کوالکام و صفحه نمایش خمیده BOE است. با وجود آنکه هنوز کاملاً مشخص نیست این مشخصات فاش شده مربوط به کدام گوشی است، اما احتمالاً مربوط به وان پلاس ۱۳ می‌شود.

وان پلاس ۱۳ به نمایشگر 2K و باتری پرظرفیت مجهز خواهد شد

افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی ویبو مشخصات وان پلاس ۱۳ را به اشتراک گذاشته است. وی ادعا می‌کند که این گوشی هوشمند به تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۴ مجهز خواهد شد.

این دستگاه با صفحه نمایش BOE 8T با چهار لبه خمیده و رزولوشن 2K در دست توسعه قرار دارد. OnePlus 13 از سنسور اثرانگشت اولترسونیک زیر صفحه نمایش بهره‌مند خواهد بود. انتظار می‌رود که این دستگاه با برخورداری از استاندارد IP68/IP69، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم باشد.

OnePlus 12

دیجیتال چت استیشن در بخش نظرات پست خود، ادعا کرد که وان پلاس ۱۳ با برخورداری از نمایشگری با لبه های میکرو خمیده، شبیه اوپو رینو ۱۲ به‌نظر می‌رسد.

این تلفن هوشمند آینده وان پلاس یکی از اولین دستگاه های مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۴ است. DCS ماه گذشته میلادی ادعا کرد که OnePlus 13 به باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز خواهد شد. متاسفانه شایعات منتشر شده تا این لحظه، حاکی از عدم تجهیز این تلفن هوشمند به فناوری شارژ بی‌سیم است.

مشخصات دوربین وان پلاس ۱۳ نیز به بیرون درز کرده است. مطابق با گزارش gizmochina، این دستگاه دارای سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین اصلی به سنسور سونی LYT-808 مجهز می‌شود.

برای دوربین اولتراواید از سنسور سونی IMX882 استفاده خواهد شد و برای دوربین تله‌فوتو نیز باز هم سنسور سونی IMX882 در نظر گرفته شده است. این برند برای بهینه‌سازی دوربین های خود با Hasselblad همکاری می‌کند. انتظار می‌رود که در آینده‌ای نزدیک، اطلاعات بیشتری درباره OnePlus 13 منتشر شود.

رندر وان پلاس ۱۳ طراحی متفاوت این محصول را نشان می‌دهد

نظر شما درباره این گوشی پرچمدار آینده وان پلاس چیست؟

نوشته مشخصات وان پلاس ۱۳ فاش شد: به‌کارگیری اسنپدراگون ۸ نسل ۴ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.