آپدیت اندروید 14 برای گوشی سامسونگ گلکسی A13 4G منتشر شد

شرکت سامسونگ طی ماه گذشته به‌روزرسانی One UI 6 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 14 را برای گوشی گلکسی A13 5G منتشر کرد. اکنون این به‌روزرسانی برای نسخه 4G گوشی منتشر شده است.

آپدیت One UI 6 برای سامسونگ گلکسی A13 4G دارای فریم‌ور با شماره ورژن A135NKSU5DWL5 است. انتشار این آپدیت در کره‌جنوبی آغاز شده و به‌زودی به سایر بازارهای جهان نیز گسترش خواهد یافت.

مالکان سامسونگ گلکسی A13 4G در کشور کره که هنوز آپدیت One UI 6 مبتنی بر اندروید 14 را دریافت نکرده‌اند؛ هم‌اکنون می‌توانند به مسیر Settings > Software update مراجعه نموده و موضوع را به‌صورت دستی بررسی نمایند.

سامسونگ گلکسی A13 4G در ماه مارس 2022 با سیستم‌عامل اندروید 12 روانه بازار شد. این گوشی در ماه دسامبر 2022 اپدیت اندروید 13 و One UI 5 را دریافت کرد.

از آنجا که این گوشی هوشمند تنها دو به‌روزرسانی عمده اندروید را دریافت می‌کند؛ لذا احتمالا واجد شرایط دریافت آپدیت One UI 7 و اندروید 15 نخواهد بود؛ اما ممکن است آپدیت One UI 6.1 را دریافت نماید.

سامسونگ گلکسی A13 4G

نوشته آپدیت اندروید 14 برای گوشی سامسونگ گلکسی A13 4G منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.