مشخصات HMD Hyper پیش از رونمایی به بیرون درز کرد

گوشی HMD Skyline بازگشت بزرگی را برای این برند رقم زد. هم‌اکنون، این شرکت در حال آماده شدن برای رونمایی از تلفن های هوشمند جدیدی است. مشخصات HMD Hyper پیش از معرفی به‌بیرون درز کرده؛ با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

مشخصات HMD Hyper لو رفت: اسنپدراگون ۶ نسل ۱ و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی

هفته گذشته، تصاویری از HMD Hyper فاش شد که نشان می‌داد طراحی این دستگاه از نوکیا لومیا الهام گرفته شده است. هم‌اکنون، اما مشخصات نسبتاً دقیقی درباره این تلفن هوشمند به‌بیرون درز کرده است. HMD Hyper دارای یک صفحه نمایش OLED با رزولوشن FullHD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. این گوشی با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به دست کاربران خواهد رسید.

رندر HMD Hyper

مطابق با گزارش GSMArena، تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز HMD Hyper را بر عهده خواهد داشت. این دستگاه از کارت حافظه MicroSD پشتیبانی می‌کند. در قاب پشتی این تلفن هوشمند شاهد قرارگیری دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS) هستیم.

این گوشی به دوربین های ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی نیز مجهز می‌شود که هنوز کاربرد آنها مشخص نیست. دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی اچ ام دی هایپر درون یک پانچ هول و در مرکز بالای صفحه نمایش دیده می‌شود. این دستگاه دارای باتری ۴,۷۰۰ میلی‌آمپری بوده و از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

نگاهی به مشخصات HMD Skyline

اچ‌ام‌دی اسکای‌لاین به یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی OLED با رزولوشن FullHD+ و رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتزی مجهز شده است. تراشه اسنپدراگون 7s نسل ۲ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را بر عهده دارد. این تلفن هوشمند به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی و تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده که توانایی زوم اپتیکال ۲ برابری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. HMD Skyline از باتری ۴,۶۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی HMD Skyline با طراحی الهام گرفته‌شده از نوکیا N9 رسماً معرفی شد

نظر شما درباره تلفن های هوشمند جدید HMD چیست؟

نوشته مشخصات HMD Hyper پیش از رونمایی به بیرون درز کرد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.