ردمی به‌دنبال عرضه یک تبلت جدید پرچمدار با طراحی کامپکت است

کمپانی شیائومی در سال گذشته میلادی از تبلت‌های پرچمدار سری پد 6 خود رونمایی کرد. بنابراین انتظار می‌رود که برند چینی در سال میلادی جاری از تبلت‌های سری شیائومی پد 7 رونمایی کند.

اطلاعات جدیدی که توسط یک افشاگر مشهور با شناسه Digital Chat Station منتشر شده است نشان می‌دهد که برند فرعی شیائومی موسوم به ردمی نیز سرگرم توسعه یک تبلت پرچمدار است. این تبلت عملکردمحور در سال 2025 به بازار عرضه خواهد شد.

فرد افشاگر به موجودیت دو تبلت جدید از برند شیائومی پی برده است. دستگاه نخست یک مدل پرچمدار معمولی با اندازه بزرگ بوده و احتمالا از یک نمایشگر اولد با نور ملایم مات و ماژول دوربین مربعی‌شکل در گوشه بالایی سمت چپ پنل پشتی خود بهره خواهد برد.

بعلاوه ردمی سرگرم ساخت نمونه اولیه یک تبلت با کارآیی بالا و اندازه کوچک‌تر است و این محصول احتمالا در سال آینده میلادی روانه بازار خواهد شد. به‌نظر می‌رسد که دستگاه نخست عضوی از خانواده شیائومی پد 7 بوده و مدل دوم با نام تجاری ردمی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

ظاهرا سری شیائومی پد 7 بر ارائه تجربه برتر در بخش‌هایی نظیر نمایشگر و طراحی تمرکز خواهد کرد؛ در حالی‌که تبلت کامپکت ردمی یک دستگاه عملکردمحور قلمداد خواهد شد. فرد افشاگر در بخش کامنت‌های مربوط به پست اعلام کرده که تبلت ردمی مجهز به نمایشگر LCD خواهد بود. این محصول هم‌اکنون در مرحله ساخت نمونه اولیه قرار دارد.

این فرآیند شامل ساخت یک مدل کاربردی برای تست و اصلاح پیش از آغاز تولید انبوه است. در حال حاضر اطلاعات مربوط به نام و مشخصات تبلت ردمی هنوز اعلام نشده است. هم‌اکنون ردمی پد پرو 5G با تراشه اسنپدراگون 7s نسل 2 قدرتمندترین تبلت برند ردمی محسوب می‌شود. اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا تبلت جمع‌وجور و عملکردمحور جدید، ردمی پد پرو 2 نامگذاری خواهد شد یا خیر.

نوشته ردمی به‌دنبال عرضه یک تبلت جدید پرچمدار با طراحی کامپکت است اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.