سری هواوی Mate 80 با تشخیص چهره ۳ بعدی زیر نمایشگر عرضه خواهد شد؟

در حالی که سری هواوی Mate 70 هنوز معرفی نشده، شایعات نسل بعدی آن به گوش می‌رسد. بر اساس گزارش اخیر، احتمالا سری هواوی Mate 80 با تشخیص چهره ۳ بعدی زیر نمایشگر عرضه خواهد شد.

سری هواوی Mate 80

هواوی به طور پیوسته فناوری تشخیص چهره را در پرچمداران خود ارائه می‌کند. شایعات حاکی از آن است که هدف نهایی این شرکت یک فناوری در این زمینه است که کاملاً زیر نمایشگر قرار بگیرد. به تازگی گزارش شده که این فناوری در سری هواوی میت ۸۰ استفاده خواهد شد.

شاید بپرسید چرا این ویژگی در سری میت ۷۰ ارائه نمی‌شود. اینجا ۲ دلیل کلیدی برای پرسش شما وجود دارد. اول، این‌که سری Mate 70 بسیار متمرکز بر روی ارائه سیستم‌عامل HarmonyOS NEXT هواوی و یکپارچه سازی تراشه جدید Kirin با آن است.

دوم، اینکه سیستم تشخیص چهره سه بعدی زیر نمایشگر هواوی هنوز در مراحل اولیه توسعه است. در حالی که ظاهراً توسعه آن شروع شده، پیاده‌سازی آن برای یک تولید انبوه زمان‌بر است. در نتیجه تصور می‌شود که در سری Mate 80 استفاده شود.

از زمان معرفی میت 20 پرو در سال 2018، این شرکت به طور مداوم فناوری تشخیص چهره ۳ بعدی را در سری پرچمدار خود بهبود بخشیده است. پس بعید نیست که به این سمت حرکت کند.

سیستم تشخیص چهره ۳ بعدی زیر نمایشگر، طراحی یکپارچه‌تر را نوید می‌دهد و نیاز به سوراخ نمایشگر برای دوربین‌های این سیستم را از بین می‌برد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید هواوی می‌تواند در عرضه این فناوری، پیشرو باشد؟

نوشته سری هواوی Mate 80 با تشخیص چهره ۳ بعدی زیر نمایشگر عرضه خواهد شد؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.