پچ امنیتی ماه آگوست 2024 برای گوشی‌های سری گلکسی S23 منتشر شد

سامسونگ به‌روزرسانی امنیتی جدید آگوست 2024 را برای سری پرچمدار گلکسی S23 منتشر کرد. دستگاه‌های سری گلکسی S23 در مقایسه با خانواده گلکسی S24 اختلاف قابل‌توجهی نداشته و کماکان عملکردی روان از خود ارائه می‌دهند.

سری گلکسی S23 مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 بوده و با وعده دریافت 4 آپدیت عمده اندروید روانه بازار شده است. این گوشی‌ها از آپدیت‌های عمده سیستم‌عامل تا اندروید 17 بهره‌مند خواهند شد. بنابراین اندروید 17 آخرین آپدیت اصلی سیستم‌عامل برای سری گلکسی S23 به‌شمار خواهد رفت.

خانواده گلکسی S23 سامسونگ از 3 مدل مختلف با اسامی گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 اولترا‌ تشکیل شده است. پچ امنیتی ماه آگوست 2024 برای این گوشی‌ها طی روز گذشته (22 مرداد ماه) منتشر شد. این به‌روزرسانی حفره‌های امنیتی آسیب‌پذیر و مهم را برطرف نموده و به بهینه‌سازی سیستم کمک می‌کند.

انتظار می‌رود که گوشی‌های سری گلکسی S23 ظرف مدت دو هفته آینده به‌روزرسانی One UI 6.1.1 را دریافت کنند. در عین‌حال تست رابط کاربری One UI 7.0 نیز احتمالا در آینده‌ای نزدیک آغاز خواهد شد. گوشی‌های سری گلکسی S23 نیز احتمالا در فرآیند تست شرکت داده شده و کاربران این دستگاه‌ها می‌توانند نسخه بتا One UI 7.0 را امتحان کنند.

بر اساس شایعات، سامسونگ با انتشار One UI 7.0 تغییرات قابل‌توجهی را در رابط کاربری اختصاصی خود اعمال خواهد کرد.

نوشته پچ امنیتی ماه آگوست 2024 برای گوشی‌های سری گلکسی S23 منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.