تاریخ رونمایی وان پلاس بادز پرو ۳ مشخص شد: ۳۰ مرداد ماه

تاریخ رونمایی وان پلاس بادز پرو ۳ اعلام شد. این ایربادز در تاریخ ۲۰ آگوست (۳۰ مرداد ماه) برای عرضه در کشور هند و سایر بازار ها، معرفی خواهد شد.

وان پلاس بادز پرو ۳ قیمتی گران‌تر از نسل قبل خواهد داشت

اطلاعات فاش شده در گذشته نشان داده‌اند که OnePlus Buds Pro 3 با قیمت ۱۹۹ یورو (کمی بالاتر از نسل قبل) به دست کاربران خواهد رسید. این محصول دارای یک ووفر ۱۱ میلی‌متری و توییتر ۶ میلی‌متری است. صدای این ایربادز توسط Dynaudio تنظیم شده. Buds 3 Pro دارای فناوری حذف نویز بهبودیافته تا ۵۰ دسی‌بل است. البته تأخیر ۹۴ میلی‌ثانیه‌ای این محصول ممکن است گیمر ها را ناامید کند.

تاریخ رونمایی وان پلاس بادز پرو ۳

انتظار می‌رود که وان پلاس بادز پرو ۳ دارای شارژدهی خوبی باشد. این ایربادز عمر باتری حداکثر ۴۳ ساعته را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این محصول از فناوری شارژ سریع برخوردار بوده که تنها با ۱۰ دقیقه شارژ، عمر باتری ۵ ساعته خواهد داشت. OnePlus Buds Pro 3 از LHDC 5.0 برای صدای باکیفیت و استاندارد IP55 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار برخوردار است. این ایربادز از بلوتوث ۵.۴ پشتیبانی می‌کند.

به غیر از موارد مذکور، شایعه شده که وان پلاس بادز پرو ۳ دارای کیس بازطراحی شده با روکش چرمی است. احتمالاً در چند روز آینده شاهد انتشار جزئیات این محصول از سوی وان پلاس خواهیم بود.

مچ‌بند هوشمند اسمارت بند ۹ شیائومی نیز در راه است

در اخبار مرتبط، شیائومی اسمارت بند ۹ که ماه گذشته میلادی در کشور چین معرفی شده بود، به‌زودی در بازار های جهانی عرضه خواهد شد. احتمالاً این محصول با قیمت ۳۹,۹۹ یورو (معادل ۴۷ دلار) به دست کاربران خواهد رسید. این مچ‌بند هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۱.۶۲ اینچی AMOLED با حداکثر روشنایی ۱,۲۰۰ نیت است. این دستبند هوشمند بیش از ۲۰۰ فیس واچ را در اختیار کاربران قرار داده و بیش از ۱۵۰ حالت ورزشی را پشتیبانی می‌کند. Xiaomi Smart Band 9 دارای سنسور هایی برای پایش سلامت بوده و عمر باتری ۲۱ روزه (در صورت خاموش بودن نمایشگر همیشه روشن) را ارائه می‌کند.

وان پلاس بادز پرو 2 با درایور 11 میلی‌متری و عمر باتری 39 ساعته معرفی شد

نظر شما چیست؟

نوشته تاریخ رونمایی وان پلاس بادز پرو ۳ مشخص شد: ۳۰ مرداد ماه اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.