شارژر ۳۲۰ وات ریلمی ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ معرفی می‌شود

می‌دانیم که برند Realme چهارشنبه این هفته یک رویداد دارد. انتظار می‌رفت که شارژر ۳۰۰ وات ریلمی در این رویداد دوباره به نمایش گذاشته شود. با این حال آنطور که تیزر رسمی این برند چینی نشان می‌دهد، آن‌ها پا را فراتر گذاشته‌اند و شارژر ۳۲۰ وات ریلمی ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ معرفی خواهد شد.

شارژر ۳۲۰ وات ریلمی

ریلمی یکی از برندهای جویای نام چینی است و سعی دارد تا با استفاده WoW Factor یا “شاخص تحیر” نظر کاربران را به خودش جلب کند. آن‌ها شاخص تحیر خود را در توان شارژ پیدا کرده‌اند و اینجا سرمایه‌گذاری می‌کنند، جایی که تقریبا اپل و سامسونگ هیچ نگاهی به آن ندارند!

برند Realme اسم این فناوری شارژ سریع را SuperSonic گذاشته و عدد ۳۲۰ وات را در تیزر رسمی می‌بینیم. این بالاترین توان شارژر ارائه شده برای یک موبایل در تمام تاریخ است.

شاید بپرسید با این توان شارژ، باتری گوشی شما چقدر سریع‌تر شارژ خواهد شد؟ خب باید بگویم در مدت تنها ۳۵ ثانیه از ۰ به ۱۷ درصد خواهید رسید! متاسفانه درباره حجم باتری دستگاه مورد تست صبحتی نشده است اما فکر نمی‌کنیم چیزی کمتر از ۴۰۰۰ میلی‌آمپر باشد. حتی با فرض حداقل باتری احتمالی، همچنان این رکورد شگفت انگیز است.

شاید بپرسید چه برند چینی دیگری در زمینه سرعت شارژ می‌تواند نزدیک ریلمی حرکت کند؟ خب باید بگوییم برند Redmi که از زیرمجموعه‌های شیائومی محسوب می‌شود.

ردمی روی یک مدل آزمایشی Redmi Note 12 Discovery توانسته شارژر ۳۰۰ وات را تست کند و شارژ ۰ تا ۱۰۰ را تنها در ۴ دقیقه و ۵۴ ثانیه انجام دهد. تصور کنید موبایل شما کاملا بدون شارژر است و در کمتر از ۵ دقیقه دوباره عدد ۱۰۰ درصد را بالای آن می‌بینید! جذاب است.

نظر شما چیست؟ توان شارژ گوشی چقدر در خرید شما تاثیرگذار است؟

نوشته شارژر ۳۲۰ وات ریلمی ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ معرفی می‌شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.