سامسونگ گلکسی رینگ با گوشی‌های اندرویدی غیر گلکسی به خوبی کار می‌کند

هنگامی‌که سامسونگ از انگشتر هوشمند گلکسی رینگ خود رونمایی کرد؛ تصور می‌شد که این گجت پوشیدنی در کنار گوشی‌های هوشمند گلکسی بهترین عملکرد خود را ارائه خواهد داد.

پیش‌تر تصور می‌شد که گلکسی رینگ از قابلیت اتصال به گوشی‌های اندرویدی برخوردار بوده و کاربران با نصب اپلیکیشن‌ Samsung Health روی گوشی خود می‌توانند از برخی قابلیت‌های این انگشتر بهره‌مند شوند. با این‌حال قابلیت‌های Galaxy AI و Energy Score صرفا در گوشی‌های هوشمند گلکسی قابل دسترس هستند.

با این‌حال کارشناسان در بررسی‌های اخیر گلکسی رینگ متوجه شده‌اند که تمامی قابلیت‌ها از جمله Galaxy AI و Energy Score نیز با گوشی‌های هوشمند غیر گلکسی کار می‌کنند.

بنابراین کاربران در صورت تمایل به استفاده از گلکسی رینگ با گوشی هوشمند اندرویدی غیر گلکسی صرفا بایستی اپلیکیشن‌های Samsung Health و Galaxy Wearable را روی گوشی خود نصب کنند. هر دو برنامه مورد اشاره در فروشگاه پلی استور قابل دسترس هستند.

نوشته سامسونگ گلکسی رینگ با گوشی‌های اندرویدی غیر گلکسی به خوبی کار می‌کند اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.