تبلت Infinix Xpad با نمایشگر ۱۱ اینچی و تراشه مدیاتک G99 معرفی شد

برند Infinix بی‌سروصدا از اولین تبلت خود با نام Xpad رونمایی کرد. این دستگاه دارای صفحه نمایش ۱۱ اینچی، تراشه مدیاتک Helio و همچنین یک نسخه با پشتیبانی از شبکه LTE است.

تبلت Infinix Xpad به نمایشگر ۹۰ هرتزی و باتری ۷,۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده است

اینفینیکس ایکس پد نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه مدیاتک Helio G99 تأمین می‌کند. این یک تراشه ۸ هسته‌ای با حداکثر فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز است. اینفینیکس یک Game Space به نام XArena دارد که سه حالت مختلف را برای میزان استفاده از GPU در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این تراشه مدیاتک از پردازنده گرافیکی Arm-G57 MC2 برخوردار است. تبلت Infinix Xpad به یک صفحه نمایش ۱۱ اینچی LCD با رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل مجهز شده است.

Infinix Xpad

حاشیه های اطراف صفحه نمایش نسبتا کم هستند و نسبت نمایشگر به بدنه حدود ۸۳ درصد است. صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای Infinix Xpad حداکثر روشنایی ۴۴۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این تبلت دارای بدنه‌ای فلزی بوده و یک لنز دوربین در قاب پشتی آن دیده می‌شود. دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۸ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین سلفی نیز یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، امسال سال هوش مصنوعی است و اینفینیکس، Folax را به میدان آورده. این یک دستیار صوتی بوده که توسط ChatGPT طراحی شده است. تبلت Infinix Xpad از چهار اسپیکر برخوردار است. این محصول از باتری پرظرفیت ۷,۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره‌مند بوده و از شارژ سریع سیمی ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. اینفینیکس ادعا می‌کند که ۵۰ درصد از باتری این تبلت در حدود ۴۰ دقیقه شارژ خواهد شد.

گوشی گیمینگ Infinix GT 20 Pro با قیمتی کمتر از ۳۵۰ دلار معرفی شد

تبلت Infinix Xpad در سه رنگ آبی، مشکی و طلایی به دست کاربران خواهد رسید. این دستگاه با ۴ یا ۸ گیگابایت رم به‌همراه ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل تهیه خواهد بود. متاسفانه هنوز پیکربندی های دقیق این محصول، جزئیات قیمت و زمان عرضه آن اعلام نشده است.

نظر شما درباره Infinix Xpad چیست؟

نوشته تبلت Infinix Xpad با نمایشگر ۱۱ اینچی و تراشه مدیاتک G99 معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.