ریلمی C63 5G با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۳۰۰ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

ریلمی از یک تلفن هوشمند اقتصادی جدید در کشور هند رونمایی کرد. این گوشی که ریلمی C63 5G نام دارد با وجود قیمت مقرون‌به‌صرفه، دارای ویژگی های جذابی است.

تلفن هوشمند اقتصادی ریلمی C63 5G در کشور هند رونمایی شد

گوشی Realme C63 5G دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی LCD با وضوح HD+ و رفرش‌ریت پویا تا ۱۲۰ هرتز (۵۰ هرتز، ۶۰ هرتز، ۹۰ هرتز و ۱۲۰ هرتز) است. این نمایشگر تاچ سمپلینگ ریت ۲۴۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۶۲۵ نیت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۳۰۰ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز ریلمی C63 5G را بر عهده دارد. این دستگاه حداکثر با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به دست کاربران می‌رسد. این گوشی از کارت حافظه MicroSD (حداکثر تا ۲ ترابایت) پشتیبانی می‌کند. حدود دو ماه پیش نیز مدل 4G این تلفن هوشمند معرفی شده بود که قیمت ارزانتری نسبت به مدل 5G دارد.

Realme C63 5G

دوربین اصلی Realme C63 5G به سنسور ۳۲ مگاپیکسلی مجهز شده و در کنار آن نیز یک فلاش LED قرار دارد. این تلفن هوشمند اقتصادی از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این دستگاه به باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده اما خبری از فناوری شارژ سریع نیست و تنها از شارژر ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی های قابل توجه Realme C63 5G می‌توان به جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، استاندارد IP54 به معنای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار اشاره کرد. این دستگاه از دو سیم‌کارت هیبریدی، بلوتوث ۵.۳ و شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری Realme UI 5 به دست کاربران خواهد رسید.

گوشی Realme C63 5G با قیمت معادل ۱۳۱ دلار عرضه می‌شود

مطابق با گزارش Gizmochina، علاقه‌مندان می‌توانند ریلمی C63 5G را در دو رنگ طلایی و سبز تهیه کنند. این دستگاه در سه پیکربندی ۴ گیگابایت حافظه رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۰,۹۹۹ روپیه (معادل ۱۳۱ دلار)، ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت ۱۱,۹۹۹ روپیه (حدوداً معادل ۱۴۳ دلار)، ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۲,۹۹۹ روپیه (تقریباً معادل ۱۵۵ دلار) عرضه می‌شود. فروش Realme C63 5G از تاریخ ۲۰ آگوست ۲۰۲۳ (۳۰ مرداد ماه) آغاز خواهد شد.

ریلمی C63 با نمایشگر ۹۰ هرتزی و تراشه Unisoc معرفی شد

نظر شما درباره این گوشی هوشمند اقتصادی جدید ریلمی چیست؟

نوشته ریلمی C63 5G با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۳۰۰ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.