وان پلاس بادز پرو ۳ به‌زودی معرفی خواهد شد

هفته گذشته مشخصات کلیدی و قیمت وان پلاس بادز پرو ۳ به‌بیرون درز کرد. اطلاعات فاش شده جدید نشان می‌دهند که این ایربادز در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد. در ادامه به جزئیات این گزارش می‌پردازیم.

وان پلاس بادز پرو ۳ با قیمت معادل ۲۱۷ دلار تا چند روز دیگر معرفی خواهد شد

افشاگر معروف اطلاعات، Yogesh Brar، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) اطلاعاتی را درباره OnePlus Buds Pro 3 به اشتراک گذاشت.‌ مشخصات این ایربادز آینده وان پلاس در هفته گذشته فاش شده بود، در حال حاضر اما اطلاعات جدیدی منتشر شده که تاکنون چیزی درباره آن نمی‌دانستیم.

OnePlus Buds Pro 3

OnePlus Buds Pro 3

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، انتظار داریم که این گجت صوتی در چند روز آینده معرفی شود. متاسفانه Yogesh Brar توضیح بیشتری نمی‌دهد و دقیقاً نمی‌دانیم که Buds Pro 3 چه روزی رونمایی خواهد شد. این هندزفری بی‌سیم در رنگ های مشکی و طلایی قابل تهیه خواهد بود و عمر باتری ۴۳ ساعته (با کیس شارژر) را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

این ایربادز دارای گواهی IP55 بوده که به‌معنای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است. این محصول از بلوتوث ۵.۴ پشتیبانی خواهد کرد. وان پلاس بادز ۳ پرو در بازار اروپا با قیمت حدود ۲۰ یورو گران‌تر از قبل (۱۹۹ یورو/ معادل ۲۱۷ دلار) به دست کاربران می‌رسد. در حال حاضر هنوز هیچ اطلاعاتی درباره قیمت این محصول در بازار ایالات متحده منتشر نشده است.

تصاویر OnePlus Buds Pro 3 به بیرون درز کرده که به‌نظر می‌رسد کیس این محصول دارای روکش چرمی است. یک دکمه در کنار کیس قرار گرفته و در پایین آن نیز درگاه USB Type-C دیده می‌شود. بر روی هرکدام از ایرباد ها حروف L و R (برای گوش چپ یا راست) حکاکی شده که شناسایی آنها را آسانتر می‌کند.

ابعاد کیس OnePlus Buds Pro 3 فاش شده که ۶.۵ در ۲.۶ در ۵.۲ میلی‌متر است و وزن آن نیز ۶۱ گرم خواهد بود. شارژدهی این ایربادز آینده وان پلاس با وجود کیس به ۴۳ ساعت می‌رسد که ۴ ساعت بیشتر از نسل قبل است. این محصول از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی کرده که تنها با ۱۰ دقیقه شارژ می‌توانید حدود ۵ ساعت با آن کار کنید.

وان پلاس بادز 3 با درایورهای دوگانه، ANC پیشرفته و عمر باتری 44 ساعته معرفی شد

نظر شما درباره OnePlus Buds Pro 3 چیست؟

نوشته وان پلاس بادز پرو ۳ به‌زودی معرفی خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.