ریلمی ۱۳ پلاس 5G با مدیاتک دیمنسیتی ۷۳۰۰ در بنچمارک Geekbench مشاهده شد

چندی پیش یک تلفن هوشمند ریلمی با شماره مدل RMX5002 موفق به دریافت تاییدیه TENAA چین شد. می‌دانیم که این دستگاه با نام ریلمی ۱۳ پلاس 5G به دست کاربران خواهد رسید و هم اکنون در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است.

ریلمی ۱۳ پلاس 5G از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد

گواهی SDPPI اندونزی تأیید می‌کند که شماره مدل RMX5002 مربوط به Realme 13 Plus 5G می‌شود. لیست TENAA تصاویر و برخی از مشخصات کلیدی این گوشی را نشان داد. اما سرعت شارژ و تراشه به‌کارگرفته شده در این دستگاه تا این لحظه یک راز باقی مانده بود. اسکرین شات های منتشر شده نشان می‌دهند که ریلمی ۱۳ پلاس 5G تاکنون موفق به دریافت گواهینامه های SDPPI اندونزی، BIS هند، EEC اروپا، و TUV Rheinland ژاپن شده است.

گواهی TUV

با توجه به لیست تاییدیه TUV، این دستگاه دارای باتری پرظرفیت ۴,۸۸۰ میلی‌آمپر (احتمالاً به‌عنوان ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری معرفی می‌شود) خواهد بود. در حال حاضر می‌دانیم که این تلفن هوشمند از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

لیست TENAA فقط نشان داد که Realme 13+ 5G از تراشه ۸ هسته‌ای با فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز برخوردار است. تأییدیه مذکور اما هیچ اشاره‌ای به نام چیپست در نظر گرفته شده برای این تلفن هوشمند آینده ریلمی نکرد. هم‌اکنون اما لیست Geekbench نشان می‌دهد که این دستگاه دارای چیپست مدیاتک MT6878 خواهد بود که از پردازنده گرافیکی Mali-G615 MC2 بهره‌مند است. مطابق با گزارش Gizmochina، این جزئیات نشان می‌دهند که تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۳۰۰ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز ریلمی ۱۳ پلاس 5G را بر عهده خواهد داشت.

داده های بنچمارک Geekbench

لیست گیک‌بنچ تأیید می‌کند که این تلفن هوشمند آینده ریلمی به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران خواهد رسید. نسخه ۶ گیگابایت حافظه رم این گوشی در بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. این دستگاه در تست تک هسته‌ای موفق به کسب امتیاز ۱,۰۴۳ شده در تست چند هسته‌ای امتیاز ۲,۹۲۵ را ثبت کرده است.

بر اساس داده های منتشر شده از سوی TENAA، گوشی Realme 13 Plus 5G دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن FullHD+ خواهد بود. دو لنز دوربین در قاب پشتی این تلفن هوشمند قرار می‌گیرد. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین دوم وضوح ۲ مگاپیکسلی دارد. برای دوربین سلفی نیز یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این دستگاه از کارت حافظه MicroSD پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند در کشور چین با ۸ گیگابایت، ۱۲ گیگابایت، یا ۱۶ گیگابایت حافظه رم به‌همراه ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل تهیه باشد. ابعاد این گوشی آینده ریلمی ۱۶۱.۷ در ۷.۶ در ۷۴.۷ میلی‌متر خواهد بود و وزن ۱۸۵ گرمی خواهد داشت.

ریلمی ۱۳ پرو و ۱۳ پرو پلاس با تراشه Snapdragon 7s Gen 2 رسما معرفی شدند

نظر شما چیست؟

نوشته ریلمی ۱۳ پلاس 5G با مدیاتک دیمنسیتی ۷۳۰۰ در بنچمارک Geekbench مشاهده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.