تصویر پیکسل ۹ و پیکسل ۹ پرو فولد در قاب محافظ رسمی گوگل فاش شد

سری پیکسل ۹ چند روز دیگر، در تاریخ ۲۳ مرداد، رونمایی خواهد شد. تاکنون اطلاعات زیادی درباره این تلفن های هوشمند آینده گوگل به بیرون درز کرده است. هم‌اکنون، تصویر پیکسل ۹ و پیکسل ۹ پرو فولد در قاب محافظ رسمی گوگل فاش شده؛ با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

تصویر باکیفیت پیکسل ۹ و پیکسل ۹ پرو در قاب محافظ رسمی گوگل را ببینید

چندی پیش، تصاویر قاب محافظ گوگل برای سری Pixel 9 فاش شد. اما این تصاویر جدید کیفیت بسیار بهتری دارند. افشاگر معروف اطلاعات، Roland Quandt، تصاویری را منتشر کرده که به‌نظر می‌رسد Pixel 9 و Pixel 9 Pro Fold را در قاب محافظ رسمی گوگل نشان می‌دهد. این قاب های رسمی برای پیکسل ۸، پیکسل ۸ پرو، پیکسل 8a و… موجود است.

پیکسل ۹

پیکسل ۹ پرو فولد

پیکسل ۹ پرو فولد

تصویر پیکسل ۹ آن را در یک قاب محافظ سبز رنگ نشان می‌دهد. پیکسل ۹ پرو فولد اما در قاب محافظ مشکی رنگ قرار گرفته است. این قاب های سیلیکونی انعطاف‌پذیر هستند و چسبندگی خوبی دارند. همچنین Roland Quandt تصاویر دیگری را نیز به اشتراک گذاشته که قابلیت تقسیم صفحه را در Pixel 9 Pro Fold نشان می‌دهد. اگر به تصاویر فاش شده دقت کنید می‌بینید که این تلفن هوشمند گوگل به‌طور نصفه تا شده و اپلیکیشن YouTube بر روی آن در حال اجراست.

قابلیت تقسیم صفحه Pixel 9 Pro Fold

قابلیت تقسیم صفحه Pixel 9 Pro Fold

پیکسل ۹، ارزان‌ترین عضو این سری خواهد بود و مدل فولد، گران‌ترین عضو این سری محسوب می‌شود. این تلفن های هوشمند آینده گوگل تا چند روز دیگر رونمایی خواهند شد. علاوه بر این دو گوشی، Pixel 9 Pro و Pixel 9 Pro XL نیز در راه هستند. تمامی اعضای سری پیکسل ۹ به تراشه Tensor G4 مجهز خواهند شد. این جدیدترین و بهترین چیپست گوگل است. تمامی این گوشی های آینده گوگل دارای فریم تخت هستند و گوشه های گرد خواهند داشت.

مشخصات کامل و قیمت پیکسل ۹ پرو XL فاش شد

با توجه به تصویر فاش شده پیکسل ۹ و پیکسل ۹ پرو فولد، نظر شما درباره این دو تلفن هوشمند آینده گوگل چیست؟

نوشته تصویر پیکسل ۹ و پیکسل ۹ پرو فولد در قاب محافظ رسمی گوگل فاش شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.