مشخصات کلیدی گلکسی S24 FE سامسونگ فاش شد: یک گام بزرگ رو به جلو؟

سری Fan Edition (FE) سامسونگ ویژگی های سطح بالا را با قیمت مناسب‌تری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. Galaxy S23 FE در سال گذشته این کار را به‌خوبی انجام داد و به‌نظر می‌رسد که Galaxy S24 FE نیز بتواند با به‌روزرسانی های هیجان‌انگیز، این مسیر را ادامه دهد. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات کلیدی فاش شده گلکسی S24 FE سامسونگ بیندازیم.

شاید گلکسی S24 FE سامسونگ با دو تراشه اسنپدراگون و اگزینوس عرضه شود

یکی از قابل‌توجه‌ترین ارتقاء های امسال می‌تواند مربوط به افزایش اندازه صفحه نمایش باشد. در حالی که Galaxy S23 FE از نمایشگر ۶.۴ اینچی برخوردار بود، انتظار می‌رود که S24 FE به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی (مشابه گلکسی S23 پلاس) مجهز شود. نمایشگر در نظر گرفته شده برای این تلفن هوشمند آینده سامسونگ دارای رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی بوده و حداکثر روشنایی ۱,۹۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد.

Galaxy S24 FE

با صفحه نمایش بزرگتر، انتظار به‌کارگیری باتری پرظرفیت‌تری را نیز داریم. اما به‌نظر می‌رسد که سامسونگ به سراغ باتری ۴,۵۶۵ میلی‌آمپری خواهد رفت که تنها کمی بزرگتر از باتری ۴,۵۰۰ میلی‌آمپری به‌کارگرفته شده در Galaxy S23 FE است. اس ۲۴ پلاس با نمایشگر هم‌اندازه اس ۲۴ اف ای به باتری ۴,۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است.

سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اف ای بسته به منطقه عرضه با دو تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و اگزینوس ۲۲۰۰ عرضه شد. این دو تراشه در سری گلکسی اس ۲۲ نیز به‌کارگرفته شده بودند. انتظار نمی‌رود که گلکسی S24 FE به تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ (همان تراشه در نظر گرفته شده برای سری گلکسی اس ۲۴) مجهز شود. ادعا می‌شود که این تلفن هوشمند آینده سامسونگ از تراشه Exynos 2400e بهره‌مند خواهد بود. این ممکن یک اشتباه تایپی یا نسخه کمی تغییر یافته از اگزینوس ۲۴۰۰ باشد.

هنوز مشخص نیست که نسخه آمریکایی Galaxy S24 FE با تراشه اگزینوس به دست کاربران خواهد رسید یا نه. بعید است که این تلفن هوشمند به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز شود. شاید نسخه آمریکایی این دستگاه با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ عرضه شود. این یک انتخاب معقول برای تلفن هوشمندی است که انتظار می‌رود قیمتی حدود ۶۰۰ دلار داشته باشد.

گلکسی اس ۲۴ اف ای سامسونگ به همان سخت‌افزار دوربین نسل قبل مجهز می‌شود

انتظار می‌رود که Galaxy S24 FE همان سخت‌افزار دوربین نسل قبل را حفظ کند. این گوشی آینده سامسونگ به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی مجهز می‌شود. برای دوربین سلفی این دستگاه نیز احتمالا یک سنسور ۱۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این عدم تغییر سخت‌افزار دوربین، ممکن است برخی کاربران را ناامید کند. اما به یاد داشته باشید که سامسونگ حتی در گلکسی زد فولد ۶ خود با قیمت ۱,۹۰۰ دلاری نیز از سخت‌افزار دوربین مشابهی استفاده می‌کند.

انتظار می‌رود که گلکسی اس ۲۴ اف ای دارای ویژگی های مختلف هوش مصنوعی مانند پرتره استودیویی، Circle to Search و ترجمه زنده باشد. احتمالاً این دستگاه به‌طور پیش‌فرض با رابط کاربری One UI 6.1 به دست کاربران برسد.

دو روز پیش، طراحی و رنگ‌بندی Galaxy S24 FE فاش شد. زمانی که این گوشی هوشمند در ماه اکتبر رونمایی شود در پنج رنگ آبی، سبز، مشکی، زرد و نقره‌ای قابل تهیه خواهد بود. در حالی که هنوز هیچ گزارشی در مورد قیمت آن وجود ندارد، با توجه به روندهای اخیر در استراتژی قیمت گذاری سامسونگ، افزایش قیمت این دستگاه غیرمنتظره نخواهد بود.

طراحی و رنگ‌بندی گلکسی S24 FE سامسونگ فاش شد

با توجه به افشای مشخصات کلیدی گلکسی S24 FE، نظر شما درباره این گوشی Fan Edition آینده سامسونگ چیست؟

نوشته مشخصات کلیدی گلکسی S24 FE سامسونگ فاش شد: یک گام بزرگ رو به جلو؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.