گوشی شیائومی 15S پرو با تراشه اختصاصی کمپانی عرضه خواهد شد

کمپانی شیائومی اخیرا توسعه تراشه‌های اختصاصی خود را آغاز کرده است. با این‌حال محصولات عرضه شده تا به این لحظه صرفا با اعمال بهینه‌سازی مضاعف به بهبود تجربه کاربری کمک می‌کنند. در واقع تا این لحظه هنوز هیچ تراشه سیستمی مناسبی از سوی شیائومی ارائه نشده است.

با این‌حال به‌نظر می‌رسد که تراشه جدید شیائومی در آینده‌ای نه‌چندان دور عرضه خواهد شد. اطلاعات فاش شده در رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهند که گوشی جدید شیائومی 15S پرو از تراشه اختصاصی Surge کمپانی پشتیبانی نموده و احتمالا فاقد پردازنده اسنپدراگون خواهد بود.

یک پست جدید در پلتفرم میکروبلاگینگ چینی نشان می‌دهد که شیائومی کار روی گوشی‌های سری 15S خود را آغاز کرده است. همچنین در این پست ادعا شده که مشخصات سخت‌افزاری شیائومی 15S پرو شباهت زیادی با شیائومی 15 پرو داشته و این گوشی هوشمند با الگوی طراحی جدیدی به بازار عرضه خواهد شد.

نکته جالب توجه اینکه به گفته منبع خبری، شیائومی 15S پرو از تراشه Surge بومی توسعه‌یافته توسط کمپانی چینی استفاده خواهد کرد. به‌کارگیری تراشه بومی شیائومی بدان معناست که گوشی 15S پرو از پردازنده‌ ساخت شرکت‌های کوالکام یا مدیاتک استفاده نخواهد کرد. این پدیده به نوبه خود جالب به‌نظر می‌رسد؛ چرا که شیائومی به‌طور معمول در گوشی‌های پرچمدار خود از تراشه‌های اسنپدراگون و در مدل‌های قاتل پرچمدار از پردازنده‌های مدیاتک استفاده می‌کند.

این موارد تمامی جزئیات فاش شده درباره شیائومی 15S پرو تا به این لحظه محسوب می‌شوند. این اطلاعات صرفا بر پایه حدس و گمان در حالی ارائه شده‌اند که حتی سری پرچمدار شیائومی 15 نیز هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده است. با این‌حال تصمیم شیائومی برای به‌کارگیری تراشه‌های بومی در محصولات خود امری هیجان‌انگیز قلمداد می‌شود.

نوشته گوشی شیائومی 15S پرو با تراشه اختصاصی کمپانی عرضه خواهد شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.