نخستین جزئیات درباره گوشی‌ شیائومی ردمی توربو 4 در فضای مجازی منتشر شد

چند ماه پس از معرفی گوشی ردمی توربو 3، کمپانی شیائومی کار روی مدل جانشین آن موسوم به ردمی توربو 4 را رسما آغاز کرد. پوکو F7 مدل ری‌برند شده ردمی توربو 4 به‌شمار می‌رود. این موضوع نشان می‌دهد که هر دو دستگاه از مشخصات فنی مشابهی برخوردار خواهند بود.

ردمی توربو 4 در سه ماهه دوم سال 2025 به‌طور رسمی معرفی خواهد شد؛ اما تا آن زمان هنوز 8 الی 9 ماه دیگر باقی مانده است. چند روز قبل وبسایت XiaomiTime به شواهدی در رابطه با گوشی پوکو F7 دست یافت. اکنون وبسایت Gizmochina موفق به شناسایی ردمی توربو 4 در پایگاه داده IMEI شده است.

بر اساس محتوای پایگاه داده IMEI، ردمی توربو 4 دارای شماره مدل 2412DRT0AC خواهد بود. حرف C در انتهای شماره مدل گوشی به عرضه آن در بازار چین اشاره دارد. به عبارت دیگر این گوشی هوشمند به‌صورت انحصاری در بازار چین عرضه خواهد شد. اکنون این پرسش مطرح می‌شود که آیا ردمی توربو 4 در بازارهای جهانی نیز قابل دسترس خواهد بود؟ پاسخ این سوال مثبت است؛ چرا که این دستگاه با نام تجاری پوکو F7 در دسترس مشتریان بین‌المللی قرار خواهد گرفت.

سری پوکو F7 در ماه مه 2025 به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. پوکو F7 از دو شماره مدل 2412DPC0AG و 2412DPC0AI استفاده می‌کند. حروف G و I در انتهای شماره مدل‌ها به عرضه دستگاه‌های مذکور در بازارهای جهانی و هندوستان اشاره دارند.

تا موعد رونمایی از این دو گوشی هنوز زمان زیادی باقی مانده است؛ چرا که گوشی‌های ردمی توربو 4 و پوکو F7 احتمالا به‌ترتیب در ماه‌های آوریل و مه 2025 معرفی خواهند شد. در حال حاضر از زمان عرضه گوشی‌های پوکو F6 و ردمی توربو 3 به بازار تنها چند ماه گذشته است.

انتظار می‌رود که این دو گوشی با جدیدترین پردازنده کوالکام عرضه شوند. ردمی توربو 4 احتمالا از تراشه اسنپدراگون 8s نسل 4 استفاده خواهد کرد؛ اما جزئیات مربوط به این پردازنده هنوز فاش نشده است.

نوشته نخستین جزئیات درباره گوشی‌ شیائومی ردمی توربو 4 در فضای مجازی منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.