مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی S24 FE فاش شد

پس از راه‌اندازی صفحه پشتیبانی گوشی سامسونگ گلکسی S24 FE اکنون روند افشای اطلاعات در خصوص این دستگاه شتاب بیش‌تری پیدا کرده و طراحی رسمی و مشخصات فنی آن لو رفته است.

طراحی دستگاه هیچ‌گونه المان جدیدی را به معرض نمایش نمی‌گذارد. این گوشی از شباهت زیادی با سایر مدل‌های سری گلکسی S24 برخوردار است. با این‌حال سامسونگ در گوشی نسل آینده سری فن ادیشن خود از نمایشگر بزرگ‌تری نسبت به نسل قبلی بهره خواهد برد.

بر اساس اطلاعات فاش شده گلکسی S24 FE مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی خواهد بود. بنابراین اندازه نمایشگر در مقایسه با نمونه 6.4 اینچی موجود در گلکسی S23 FE افزایش خواهد یافت. بعلاوه میزان روشنایی صفحه‌نمایش نیز از 1450 به 1900 نیت افزایش خواهد یافت. نرخ نوسازی نمایشگر نیز کماکان برابر با 120 هرتز خواهد بود.

بدیهی است که استفاده از نمایشگر بزرگ‌تر به‌معنای تغییر ابعاد گوشی خواهد بود. با این‌حال سامسونگ علیرغم افزایش اندازه گوشی، پیشرفت قابل‌توجهی را در زمینه ظرفیت باتری اعمال نخواهد کرد. بر اساس گزارش‌ها ظرفیت باتری گلکسی S24 FE در مقایسه با نمونه 4500 میلی‌آمپرساعتی موجود در گلکسی S23 FE تنها اندکی افزایش یافته و به 4565 میلی‌آمپرساعت خواهد رسید.

بر اساس برآوردها باتری گوشی برای پخش 29 ساعتی ویدیو و 78 ساعتی صدا شارژدهی خواهد داشت. با این‌حال استقامت دستگاه نهایتا بر اساس تجربه استفاده از آن در دنیای واقعی تعیین می‌شود.

نکته جالب توجه اینکه توان پردازشی گلکسی S24 FE از طریق تراشه اگزینوس 2400e که مدلی از یک چیپست پرچمدار است؛ تامین خواهد شد. این گوشی به‌عنوان یک دستگاه سال 2024 طبیعتا از ویژگی‌های هوش مصنوعی بهره‌برداری خواهد کرد. گلکسی S24 FE احتمالا قابلیت‌هایی نظیر پرتره استودیویی (Portrait Studio)، Circle to Search و ویرایش مولد (Generative Edit) را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

به‌نظر می‌رسد که سیستم دوربین از یک پیکره‌بندی آشنا شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و ماژول تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی با بزرگنمایی اپتیکال 3 برابری تشکیل خواهد شد.

در حالی‌که سامسونگ اخیرا از پیشرفت‌هایی در زمینه پردازش دوربین رونمایی کرده است؛ قابلیت‌های تصویربرداری گلکسی S24 FE عامل مهمی در تعیین ارزش کلی این گوشی خواهند بود.

جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری سامسونگ گلکسی S24 FE هنوز اعلام نشده است. گلکسی S23 FE با برچسب قیمتی 599 دلاری عرضه شد. با توجه به استفاده از نمایشگر بزرگ‌تر و تراشه جدیدتر، افزایش قیمت گلکسی S24 FE امری محتمل به‌نظر می‌رسد.

نوشته مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی S24 FE فاش شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.