فاکسکان برای افزایش ظرفیت تولید آیفون‌های جدید 50 هزار کارگر استخدام کرد

شرکت اپل احتمالا در ماه سپتامبر امسال از گوشی‌های سری آیفون 16 خود رونمایی خواهد کرد. بر اساس گزارش‌ها برند آمریکایی فروش 90 میلیون دستگاه آیفون 16 را برای خود هدف‌گذاری نموده است.

وبسایت BusinessKorea گزارش داده که شریک تولیدکننده اپل موسوم به فاکسکان به منظور تحقق این هدف، 50 هزار کارگر جدید را در کارخانه ژنگژو چین به خدمت گرفته است.

فصل اوج تولید آیفون معمولا از ماه آگوست آغاز شده و در دسامبر به پایان می‌رسد. فاکسکان در راستای تلاش‌های خود برای افزایش ظرفیت تولید آیفون 16 اقدام به استخدام کارگران جدید نموده و روند افزایشی دستمزد ساعتی تا سقف 25 یوان (حدود 4800 وون) را در اواخر ماه جولای آغاز کرد.

همچنین تولیدکننده تایوانی، پاداش استخدام در کارخانه ژنگژو که بزرگ‌ترین پایگاه تولید آیفون در جهان محسوب می‌شود را از 6000 به 7500 یوان افزایش داد. اخیرا گزارش شد که شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی نیز تولید انبوه پنل‌های نمایشگر آیفون 16 را آغاز کرده‌اند. بر اساس گزارش‌ها اپل سفارش تولید 80 میلیون پنل را به شرکت سامسونگ و 43 میلیون واحد پنل را با کمپانی ال‌جی در میان گذاشته است.

نوشته فاکسکان برای افزایش ظرفیت تولید آیفون‌های جدید 50 هزار کارگر استخدام کرد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.