تصویر زنده گوشی آینده هواوی با مکانیسم تاشو سه‌گانه فاش شد

هواوی میت ایکس نخستین گوشی تاشو کمپانی هواوی در سال 2019 محسوب می‌شود. بر اساس گزارش‌ها اکنون کمپانی چینی روی توسعه نخستین گوشی جهان با مکانیسم تاشو سه‌گانه کار می‌کند.

اخیرا تصویر جدیدی در پلتفرم‌های رسانه اجتماعی چینی منتشر شده که ریچارد یو؛ مدیرعامل کسب‌وکار مصرف‌کنندگان هواوی را در حالی‌که گوشی تاشو سه‌گانه آینده را در دست دارد؛ نشان می‌دهد.

یک افشاگر قابل اعتماد با شناسه Digital Chat Station طی پست‌های اخیر خود در شبکه اجتماعی Weibo مدعی مشاهده نمونه اولیه نخستین گوشی جهان با مکانیسم تاشو سه‌گانه شده است. این دستگاه به لطف استفاده از مکانیسم لولای دوگانه از قابلیت تا شدن به سمت داخل و خارج برخوردار است.

اندازه نمایشگر دستگاه حدودا 10 اینچ برآورد شده و چین‌خوردگی روی نمایشگر نیز به خوبی مدیریت می‌شود. با این‌حال ضخامت دستگاه از یک گوشی تاشو معمولی بیش‌تر بوده و این پدیده نیز قابل درک است. بعلاوه این گوشی از چندین فناوری پیشرفته بهره می‌گیرد. هیچ‌کدام از رقبای هواوی احتمالا در آینده نزدیک قادر به پیاده‌سازی این فناوری‌ها نخواهند بود.

همچنین به گفته فرد افشاگر، این دستگاه با برچسب قیمتی متناسب با یک محصول پریمیوم روانه بازار خواهد شد.

ریچارد یو؛ مدیرعامل هواوی در حال استفاده از نخستین گوشی تاشو سه‌گانه کمپانی رویت شد.

امروز افشاگر چینی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرد که گوشی تاشو مورد استفاده توسط ریچارد یو با نمونه اولیه‌ای که پیش‌تر در مرحله تحقیق و توسعه به‌کارگیری شده است؛ مطابقت دارد. همان‌طور که در تصویر فوق ملاحظه می‌کنید؛ نمایشگر گوشی دارای یک حفره کروی‌شکل در گوشه بالایی سمت چپ جهت استقرار ماژول دوربین است.

توان پردازشی این گوشی از طریق تراشه کایرین سری 9 تامین می‌شود. این دستگاه احتمالا پیش از سری میت 70 معرفی خواهد شد. شرکت هواوی در اوایل ماه جاری میلادی از گوشی تاشو نوا فلیپ در کشور چین رونمایی کرد. بر اساس گمانه‌زنی‌ها گوشی‌های سری نوا 13 طی ماه جاری یا سپتامبر امسال معرفی خواهند شد.

همچنین گزارش‌ها نشان می‌دهند که سری میت 70 تا سه ماهه چهارم سال 2024 رونمایی نخواهد شد. این موضوع بیانگر آن است که گوشی تاشو سه‌گانه هواوی در ماه سپتامبر یا اکتبر به‌طور رسمی معرفی خواهد شد.

نوشته تصویر زنده گوشی آینده هواوی با مکانیسم تاشو سه‌گانه فاش شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.