فراخوان سامسونگ برای میلیون‌ها اجاق برقی با احتمال آتش‌سوزی!

شرکت سامسونگ الکترونیک در اقدامی پیشگیرانه، بیش از یک میلیون اجاق گاز برقی خود را در بازار آمریکا فراخوان کرده است. دلیل این فراخوان، گزارش‌های متعددی مبنی بر فعال شدن تصادفی دکمه‌های جلویی اجاق گازها و احتمال بروز آتش‌سوزی است.

اجاق‌های برقی تحت تأثیر این فراخوان، بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۴ تولید و به فروش رسیده‌اند. سامسونگ برای رفع این مشکل، به مالکان اجاق‌های معیوب، قفل یا پوشش رایگان برای دکمه‌ها ارائه خواهد داد.

سامسونگ اعلام کرده است که فعال شدن تصادفی دکمه‌ها به ویژه برای خانواده‌هایی که کودکان خردسال یا حیوانات خانگی دارند، بسیار خطرناک است. این شرکت با توجه به این مشکل، در مدل‌های جدید اجاق گازهای خود از دکمه‌های هیبریدی استفاده کرده است.

سامسونگ به مصرف‌کنندگان توصیه می‌کند تا زمانی که فراخوان برای اجاق گاز آن‌ها انجام شود، از آن استفاده نکنند و در صورت استفاده، به طور مداوم بر روند پخت‌وپز نظارت داشته باشند. همچنین، کودکان و حیوانات خانگی باید از اطراف اجاق دور نگه داشته شوند.

سامسونگ لیست کاملی از مدل‌های اجاق گاز برقی فراخوان شده را در وب سایت رسمی خود منتشر کرده است. مصرف‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به این وب سایت، از تحت پوشش بودن اجاق گاز خود مطلع شوند.

این فراخوان نشان می‌دهد که سامسونگ به ایمنی محصولات خود اهمیت زیادی می‌دهد و در صورت بروز هرگونه مشکل، اقدامات لازم را برای اطمینان از ایمنی مصرف‌کنندگان انجام می‌دهد.

نوشته فراخوان سامسونگ برای میلیون‌ها اجاق برقی با احتمال آتش‌سوزی! اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.