فناوری شارژ 300 واتی ریلمی در یک ویدیوی کوتاه فاش شد

ریلمی در تاریخ 14 آگوست/24 مرداد قصد دارد چیزی را که ادعا می‌کند «سریع‌ترین فناوری شارژ جهان» است، معرفی کند. اگرچه این برند هنوز جزئیات این فناوری را فاش نکرده، اما شایعه شده است که مربوط به شارژ فوق‌سریع 300 واتی ریلمی خواهد بود. حتی گفته شده است که این فناوری شارژ ممکن است بالاتر از 300 وات نیز باشد. حال پیش از معرفی رسمی، 91mobiles ویدیویی دریافت کرده است که فناوری شارژ سریع Realme را در عمل نشان می‌دهد.

فناوری شارژ 300 واتی ریلمی

در ویدیوی زیر، ریلمی فناوری شارژ سریع خود را نشان می‌دهد که در آن یک گوشی هوشمند با یک تایمر درکنار آن قرار دارد تا زمان شارژ را نشان دهد. در اینجا می‌بینیم که گوشی از 0 تا 17 درصد را تنها در 35 ثانیه شارژ می‌کند. جزئیاتی در مورد ظرفیت باتری گوشی فاش نشده و تأیید نشده است که برای شارژ کامل آن چقدر زمان لازم است. بااین‌حال، نتیجه بدست آمده برای شارژ فوق‌سریع این برند همچنان بسیار چشمگیر است.

شایعه شده است که ریلمی فناوری شارژ فوق‌سریع 300 واتی خود را در رویداد 24 مرداد معرفی خواهد کرد. بااین‌حال، اشاره شده است که سرعت شارژ ممکن است حتی بالاتر از 300 وات نیز باشد.

این شایعه می‌تواند درست باشد زیرا ریلمی به‌دنبال برچسب سریع‌ترین فناوری شارژ در جهان است و این درحالیست که ردمی پیش از این فناوری شارژ 300 واتی خود را تأیید کرده بود. این برند سال گذشته از فناوری شارژ سریع 300 واتی خود رونمایی کرد.

ریلمی همچنین با فناوری‌های شارژ فوق‌سریع برای گوشی‌های هوشمند غریبه نیست. این شرکت پیش از این فناوری شارژ سریع 240 واتی خود را با گوشی هوشمند Realme GT Neo 5 ارائه کرده بود که ادعا می‌شود باتری 4600 میلی‌آمپرساعتی گوشی را از 0 تا 100 درصد در کمتر از 10 دقیقه شارژ می‌کند. شارژر 240 واتی همچنین می‌تواند در 80 ثانیه به 0 تا 20 درصد و در چهار دقیقه به 0 تا 50 درصد برسد.

فناوری شارژ 300 واتی ریلمی

فناوری شارژ 300 واتی ریلمی

رویداد سالانه ریلمی هفته آینده برگزار می‌شود و در آنجا این شرکت از فناوری شارژ فوق‌سریع خود رونمایی خواهد کرد. پس از این رویداد، باید جزئیات بیشتری در مورد فناوری شارژ جدید بدانیم و همچنین بفهمیم که آیا ریلمی قصد دارد این فناوری را با هر یک از گوشی‌های هوشمند خود ارائه کند یا خیر.

نظر شما درباره فناوری شارژ 300W ریلمی چیست؟

نوشته فناوری شارژ 300 واتی ریلمی در یک ویدیوی کوتاه فاش شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.