کامپیوتر مک مینی با تراشه M4 در سال 2024 معرفی خواهد شد

گزارش جدید خبرگزاری بلومبرگ نشان می‌دهد که مدل کاملا جدید کامپیوتر مک مینی با تراشه M4 اپل اواخر سال جاری میلادی و حدودا طی ماه اکتبر به‌طور رسمی معرفی خواهد شد.

این دستگاه نشان‌دهنده اولین بازطراحی بزرگ مک مینی بوده و تا حدودی به اپل تی‌وی 4K شباهت دارد. برای مقایسه اپل تی‌وی 4K از ابعاد 3.1×9.3 سانتی‌متری برخوردار است؛ در حالی‌که مدل فعلی مک مینی با تراشه M2 و ابعاد 3.6×19.7 سانتی‌متری روانه بازار می‌شود.

مدل آینده مک مینی همانند نسل قبلی خود از پوسته آلومینیومی استفاده خواهد کرد. همچنین انتظار می‌رود که این محصول در دو مدل مختلف یکی با تراشه M4 و دیگری با تراشه M4 Pro روانه بازار شود.

از جنبه امکانات ورودی و خروجی نیز انتظار می‌رود که مدل آینده مک مینی مجهز به 3 عدد پورت USB-C، یک عدد درگاه HDMI و ورودی پاور خواهد بود. همچنین خبرگزاری بلومبرگ خاطرنشان می‌کند که اپل در سال جاری میلادی سری آیمک و مک‌بوک پرو خود را با تراشه‌های M4 به‌روزرسانی خواهد کرد؛ در حالی‌که دستگاه‌های مک پرو، مک استودیو و مک‌بوک ایر در سال 2025 از تراشه‌های جدید بهره‌برداری خواهند کرد.

مقایسه اندازه اپل تی‌وی 4K و مک مینی

نوشته کامپیوتر مک مینی با تراشه M4 در سال 2024 معرفی خواهد شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.