سامسونگ فروش ایربادهای گلکسی بادز 3 پرو را از سر گرفت

پس از عرضه گلکسی بادز 3 پرو طی ماه گذشته برخی خریداران اولیه گزارش دادند که گجت‌های آنها با مشکل کنترل کیفیت دست به گریبان هستند. پس از انتشار گزارش‌های متعدد درباره این مشکلات، سامسونگ برای مدت چند هفته عرضه ایربادهای بی‌سیم پرچمدار خود را متوقف کرد. اکنون برند کره‌ای بار دیگر فروش سری گلکسی بادز 3 را از سر گرفته است.

وجود برخی مشکلات کنترل کیفیت، سامسونگ را ناچار کرد تا فروش گلکسی بادز 3 پرو را بلافاصله پس از عرضه آن متوقف نماید. در آن زمان، نمایندگان کمپانی ادعا کردند که فرآیند کنترل کیفیت را بهبود بخشیده و بررسی دوباره واحدهای پیش‌تر تائید شده را آغاز کرده‌اند. بنابراین افرادی که این ایربادها را پیش‌سفارش داده بودند؛ با تاخیر چند هفته‌ای در تحویل سفارش خود مواجه شدند.

اکنون به‌نظر می‌رسد که فرآیند تحویل ایربادهای گلکسی بادز 3 پرو به مشتریان بار دیگر از سر گرفته شده است. بر اساس گزارش وبسایت 9To5Google تعدادی از خریداران، تصاویری از ایربادهای اخیرا دریافت شده خود را در انجمن Reddit منتشر کرده‌اند. به‌نظر می‌رسد که عرضه محموله‌ها در اروپا و ایالات‌متحده از سر گرفته شده است.

سایر کاربران اعلام کرده‌اند که تاریخ تحویل تقریبی گلکسی بادز 3 پرو آنها دستخوش تغییر شده است. بنابراین افرادی که نسبت به پیش‌سفارش گلکسی بادز 3 پرو اقدام نموده و هنوز ایربادهای خود را تحویل نگرفته‌اند؛ بایستی وضعیت نقل و انتقال سفارش خود را بار دیگر بررسی نمایند.

مشکلات کنترل کیفی گلکسی بادز 3 پرو شامل وجود شکاف‌های ناهموار، تغییر شکل پوسته پلاستیکی و سطوح مختلف روشنایی در بلید لایت‌های سمت چپ و راست بودند. حتی سری گوشی‌های سیلیکونی نیز شکننده به‌نظر رسیده و در صورت جدا شدن از محفظه ایرباد مستعد شکستن بودند.

نوشته سامسونگ فروش ایربادهای گلکسی بادز 3 پرو را از سر گرفت اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.