مدل جهانی گلکسی A16 5G سامسونگ با تراشه مدیاتک در بنچمارک Geekbench ظاهر شد

سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی جانشین گلکسی A15 5G در روز های آینده است. این تلفن هوشمند سامسونگ که گلکسی A16 5G نام خواهد داشت با شماره مدل SM-A166E در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. این شماره مدل احتمالاً مربوط به نسخه گلوبال Galaxy A16 5G می‌شود.

سامسونگ گلکسی A16 5G با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۳۰۰ در راه است

در اوایل ماه جاری میلادی، مدل آمریکایی Galaxy A16 5G با شماره مدل SM-A166P در میان داده های بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شد. مشابه نسخه ایالات متحده، مدل جهانی این تلفن هوشمند نیز به تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۳۰۰ مجهز شده است. این گوشی با ۴ گیگابایت حافظه رم در میان داده های بنچمارک گیک‌بنچ قابل‌مشاهده است.

البته انتظار می‌رود که Galaxy A16 5G با ۶ و ۸ گیگابایت حافظه رم نیز قابل تهیه باشد. این دستگاه به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران خواهد رسید. این گوشی هوشمند در تست تک هسته‌ای بنچمارک Geekbench 6 موفق به کسب امتیاز ۹۶۷ شده و در تست چند هسته‌ای امتیاز ۱,۹۷۱ را ثبت کرده است.

داده های بنچمارک گیک‌بنچ

انتظار می‌رود که گلکسی A16 5G سامسونگ دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ثانویه ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی باشد. این دستگاه به دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی نیز مجهز خواهد شد. در حال حاضر، جزئیات بیشتری درباره مشخصات این تلفن هوشمند در دست نیست.

اما انتظار می‌رود که Galaxy A16 5G از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار باشد و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی کند. برای داشتن ایده‌ای بهتر درباره ویژگی های این گوشی آینده سامسونگ، می‌توانیم نگاهی به مشخصات نسل قبل بیندازیم.

با وجود آنکه وب‌سایت Gizmochina ادعا می‌کند Galaxy A16 5G سامسونگ به تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۳۰۰ مجهز خواهد شد. اما گزارش Mysmartprice نشان می‌دهد که این گوشی با تراشه اگزینوس ۱۳۳۰ به دست کاربران خواهد رسید.

نگاهی به مشخصات Galaxy A15 5G

گلکسی A15 5G دارای یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی sAMOLED با ناچ قطره‌ای شکل است که وضوح FullHD+ و رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این تلفن هوشمند به دور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۵ مگاپیکسلی و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است.

تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Galaxy A15 5G را بر عهده دارد. این دستگاه حداکثر با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به دست کاربران می‌رسد. باتری این تلفن هوشمند ظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری داشته و توسط آداپتور ۲۵ واتی شارژ می‌شود. این گوشی هوشمند به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ عرضه شده است.

گلکسی A16 4G سامسونگ در میان داده های IMEI مشاهده شد

نظر شما درباره تلفن های هوشمند اقتصادی سامسونگ چیست؟

نوشته مدل جهانی گلکسی A16 5G سامسونگ با تراشه مدیاتک در بنچمارک Geekbench ظاهر شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.