از حالا می‌توانید در هر پست اینستاگرام ۲۰ تصویر را ویدئو قرار دهید

اینستاگرام با به‌روزرسانی جدید خود، امکان انتشار پست‌هایی با حداکثر 20 عکس یا ویدیو را برای کاربران فراهم کرده است. این به معنای دو برابر شدن ظرفیت پست‌های چندرسانه‌ای نسبت به قبل است که کاربران قبلاً می‌توانستند تا 10 عکس یا ویدیو را در یک پست قرار دهند.

ویژگی پست‌های چندرسانه‌ای یا Carousel که از سال 2017 به اینستاگرام اضافه شد، به مرور زمان بهبود یافته و قابلیت‌های جدیدی مانند افزودن موسیقی و انتشار مشترک پست‌ها را به خود دیده است. این به‌روزرسانی جدید نیز گامی دیگر در جهت ارتقای این ویژگی محبوب است.

افزایش ظرفیت پست‌های چندرسانه‌ای، به ویژه برای کاربرانی که قصد دارند لحظات مختلف یک رویداد را در یک پست به اشتراک بگذارند، بسیار مفید خواهد بود. همچنین، این تغییر اینستاگرام را به پلتفرم‌هایی مانند تیک‌تاک که به کاربران اجازه می‌دهند تا 35 عکس یا ویدیو را در یک پست قرار دهند، نزدیک‌تر می‌کند.

با این به‌روزرسانی، کاربران اینستاگرام می‌توانند داستان‌های طولانی‌تر و جذاب‌تری را با استفاده از ترکیبی از عکس‌ها و ویدیوها روایت کنند. این ویژگی می‌تواند به افزایش تعامل کاربران با پست‌ها و ایجاد محتوای خلاقانه‌تر کمک کند.

نوشته از حالا می‌توانید در هر پست اینستاگرام ۲۰ تصویر را ویدئو قرار دهید اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.