آیپد ایر اپل با نمایشگر اولد در سال 2026 عرضه خواهد شد

تبلت‌های جدید سری آیپد ایر اپل شامل دو مدل 11 و 13 اینچی با تراشه M2 در اوایل سال جاری میلادی معرفی شدند. این دستگاه‌ها با پیشرفت‌های نسبی در مقایسه با مدل‌های نسل قبلی خود روانه بازار شدند؛ اما هر دو مدل کماکان از نمایشگرهای Liquid Retina IPS LCD استفاده می‌کنند.

گزارش جدیدی که از کشور کره‌جنوبی مخابره شده است؛ ادعا می‌کند که سری آیپد ایر در سال 2026 از پنل‌های اولد بهره‌برداری خواهد کرد. به گفته وبسایت The Elec، سامسونگ دیسپلی به‌عنوان تامین‌کننده اصلی پنل‌های نمایشگر آیپد ایر نسل آینده نقش‌آفرینی خواهد کرد.

این پنل‌ها از نوع اولد تک پشته‌ای بوده و با نمونه‌های Tandem OLED موجود در آخرین مدل‌های آیپد پرو تفاوت خواهند داشت.

گزارشی که در سال گذشته میلادی منتشر شد نیز پنجره زمانی سال 2026 برای عرضه آیپد ایر مجهز به نمایشگر اولد را مورد تائید قرار داد. همچنین این گزارش ادعا می‌کند که اپل احتمالا در آینده از مدل جدید آیپد مینی با نمایشگر اولد 8.7 اینچی رونمایی خواهد کرد.

نوشته آیپد ایر اپل با نمایشگر اولد در سال 2026 عرضه خواهد شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.