پوکو F7 شیائومی فاش شد: معرفی در اواسط بهار ۱۴۰۴

چندی پیش اطلاعاتی درباره POCO F7 Pro به بیرون درز کرد. هم‌اکنون اما پوکو F7 فاش شده است. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند نسخه ری‌برند شده Redmi Turbo 4 خواهد بود.

پوکو F7 شیائومی در راه است

شیائومی در حال کار بر روی گوشی های جدیدی است. POCO F7 با دو شماره مدل مختلف ظاهر شده است. این دستگاه با شماره مدل های 2412DPC0AG و 2412DPC0AI در دست توسعه قرار دارد. شماره مدل اولی که حرف «G» در انتهای آن دیده می‌شود، مربوط به نسخه جهانی POCO F7 است. شماره مدل دیگر، مربوط به دستگاهی است که به‌طور خاص برای کاربران بازار هند توسعه یافته؛ در نهایت پوکو F7 شیائومی هم در بازار جهانی و هم در کشور هند با مشخصات سخت‌افزاری یکسان به فروش خواهد رسید.

نسخه جهانی POCO F7

زمان زیادی تا رونمایی سری POCO F7 باقی مانده؛ انتظار نمی‌رود که این تلفن های هوشمند تا قبل از می ۲۰۲۵ (اوایل اردیبهشت تا اوایل خرداد ۱۴۰۴) معرفی شوند. پس باید مدت زیادی صبر کنیم. POCO F7 و F7 Pro با جدیدترین تراشه های کوالکام رونمایی می‌شوند و انتظار می‌رود که پیشرفت های قابل توجهی در بخش دوربین داشته باشند.

همان‌طور که اشاره شد، POCO F7 نسخه تغییر نام یافته Redmi Turbo 4 خواهد بود. از سوی دیگر، POCO F7 Pro نسخه ری‌برند شده Redmi K80 است. مدل پرو با اسم رمز «miro» در دست توسعه قرار دارد که از نام نقاش معروف، Joan Miro، گرفته شده است. سری Redmi K و POCO F Pro اغلب به نام نقاشان نامگذاری می‌شوند. شیائومی این سنت را در تلفن های هوشمند جدید خود نیز ادامه می‌دهد. مطابق با گزارش Gizmochina، اسم رمز سری Redmi Turbo نیز از سنگ های قیمتی گرفته شده است. در هر صورت باید تا می ۲۰۲۵ منتظر بمانیم. زیرا که گوشی های سری پوکو F6 در ماه می ۲۰۲۴ رونمایی شدند.

پوکو F6 و پوکو F6 Pro با تراشه های قدرتمند اسنپدراگون معرفی شدند

نظر شما چیست؟

نوشته پوکو F7 شیائومی فاش شد: معرفی در اواسط بهار ۱۴۰۴ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.