گوشی باربی HMD را پیش از معرفی رسمی ببینید

پس از تأیید رسمی HMD مبنی‌بر عرضه جهانی گوشی باربی این برند در تاریخ 28 آگوست/7 شهریور، به‌تازگی مشخصات و رندرهای این دستگاه در گواهی TENAA چین منتشر شده است.

گوشی باربی HMD

هنگامی که HMD برای اولین بار وجود این گوشی را در اوایل سال جاری تأیید کرد، به‌صراحت اعلام کرد که این مدل به‌جای یک گوشی هوشمند، یک گوشی فلیپ کلاسیک خواهد بود و گواهی TENAA، این موضوع را تأیید می‌کند.

تصاویر واقعی از زوایای این دستگاه، یک گوشی سطح پایه را نشان می‌دهد که به‌جای نوآوری خاص، تنها از اسم برند HMD استفاده می‌کند. به‌نظر می‌رسد این گوشی تلفن بیشتر به یکی از اسباب‌بازی‌های شخصیت باربی شباهت داشته باشد.

گوشی باربی HMD

گوشی باربی HMD

همان‌طور که انتظار می‌رفت، مشخصات این دستگاه نیز بسیار ضعیف است. این گوشی دارای صفحه‌نمایش 2.8 اینچی TFT با وضوح 240 در 320 پیکسل است. این گواهینامه همچنین به یک صفحه‌نمایش ثانویه نیز اشاره می‌کند که حتی کوچکتر بوده و با اندازه 1.77 اینچ و وضوح 128 در 160 پیکسل ارائه می‌شود، اما ما نتوانستیم این نمایشگر کوچک را در تصاویر ارائه‌شده توسط TENAA تشخیص دهیم.

این گوشی همچنین از یک تراشه تک‌هسته‌ای با فرکانس 1.05 گیگاهرتز استفاده می‌کند و تنها 64 مگابایت رم و 128 مگابایت حافظه داخلی دارد. بعید است که این مشخصات فراتر از کاربردهای اولیه مانند تماس تلفنی و ارسال پیامک، کاربرد خاص دیگری داشته باشد.

گسترش فضای ذخیره‌سازی این گوشی ازطریق اسلات کارت micro-SD به 32 گیگابایت محدود شده است و البته از شبکه 4G LTE پشتیبانی می‌کند. انرژی آن نیز توسط یک باتری 1450 میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌شود که به‌لطف قاب پشتی قابل تعویض توسط کاربر، به‌راحتی قابل جایگزین شدن است. برای عکاسی نیز، یک دوربین پشتی تکی با فلاش LED خواهید داشت.

جای تعجب نیست که طراحی کلی به‌شدت به ظاهر باربی متمایل است. این تلفن با رنگ صورتی پرجنب‌وجوش خود و لوگوی بزرگ باربی به‌طور برجسته روی درب پشتی دستگاه نمایش داده شده است. بااین‌حال، قسمت پشتی دارای یک روکش نقره‌ای متضاد نیز است. ابعاد دستگاه 108×55×18.9 میلی‌متر بوده و وزن آن 123 گرم می‌باشد.

هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این تلفن همراه وجود ندارد، اما تا چند هفته دیگر این مورد نیز مشخص خواهد شد. درنهایت با توجه به مشخصات انتظار می‌رود این دستگاه قیمتی کمتر از 100 دلار داشته باشد.

نظر شما درباره گوشی باربی HMD چیست؟

نوشته گوشی باربی HMD را پیش از معرفی رسمی ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.