وان پلاس برنامه آپدیت ماهانه OxygenOS برای گوشی‌های هوشمند خود را معرفی کرد

وان پلاس امروز برنامه آپدیت ماهانه جدیدی را برای OxygenOS خود معرفی کرده است که هم گوشی‌ها و هم تبلت‌های این شرکت را هدف قرار می‌دهد. از آنچه ما توانستیم درک کنیم، این یک به‌روزرسانی استاندارد over-the-air (OTA) نیست. درعوض، این آپدیت‌ها تنها برای اپلیکیشن‌های خود وان پلاس منتشر می‌شود و برخی از ویژگی‌های جدید را برای بهبود تجربه نرم‌افزاری دستگاه‌های این شرکت اضافه می‌کند.

برنامه آپدیت ماهانه OxygenOS وان پلاس

به‌گفته وان پلاس، سری به‌روزرسانی‌های جدید این شرکت برای گوشی‌ها و تبلت‌های دارای نسخه‌های نرم‌افزاری U120P01 (BRB1EX01) و U120P01 (BRB3EX01) در دسترس خواهد بود.

این به‌روزرسانی درحال‌حاضر برنامه مرحله‌ای خود را از 2 آگوست/12 مرداد آغاز کرده است و انتظار می‌رود تا 6 سپتامبر/16 شهریور به کاربران سراسر مناطق آسیا-اقیانوسیه این برند مانند هند، هنگ‌کنگ و سنگاپور و همچنین کشورهای منتخب خاورمیانه ازجمله امارات و عربستان سعودی برسد.

مزیت اصلی سری جدید به‌روزرسانی‌ها، دسترسی سریع‌تر به آپدیت‌ها و ویژگی‌های جدید وان پلاس است که از ارائه آپدیت OTA جداگانه اجتناب می‌کند. این به‌معنای رفع سریع‌تر اشکالات، بهبود عملکرد و احتمالاً ارائه عملکردهای جدید است.

به‌روزرسانی اولیه، U120P01، نسبتاً جزئی است و بر بهینه‌سازی رابط مبدل واحد در برنامه Calculator و بهبود کلی پایداری سیستم تمرکز دارد.

نمای کلی تغییرات نسخه جدید

ماشین‌حساب:

  • رابط مبدل واحد را در ماشین‌حساب بهینه می‌کند تا آن را مرتب‌تر و شهودی‌تر کند.

سیستم:

  • ثبات سیستم را بهبود می‌بخشد.

برنامه آپدیت ماهانه OxygenOS وان پلاس

برنامه آپدیت ماهانه OxygenOS وان پلاس

آپدیت‌های ماهانه جدید با طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های وان پلاس، ازجمله پرچمداران فعلی و برخی از مدل‌های قدیمی سازگار است. دستگاه‌های واجد شرایط عبارتند از:

کاربران می‌توانند با مراجعه به Settings > About Device > OxygenOS، ارائه به‌روزرسانی برای دستگاه خود را بررسی کنند. همانند اکثر به‌روزرسانی‌های OTA، وان پلاس از یک استراتژی افزایشی استفاده می‌کند که در ابتدا به تعداد محدودی از کاربران پیش از انتشار گسترده‌تر آن، دسترسی می‌دهد.

نظر شما درباره آپدیت ماهانه وان پلاس چیست؟

نوشته وان پلاس برنامه آپدیت ماهانه OxygenOS برای گوشی‌های هوشمند خود را معرفی کرد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.