ایربادز ویوو TWS 3e با حذف نویز فعال و عمر باتری 42 ساعته معرفی شد

ویوو به‌تازگی از گوشی‌های هوشمند میان‌رده سری V40 خود در هند رونمایی کرد. در کنار این دستگاه‌ها، این برند همچنین یک مدل ایربادز جدید با نام ویوو TWS 3e را نیز معرفی کرد. این گجت صوتی دارای برخی مشخصات و ویژگی‌های چشمگیر با قیمت مقرون‌به‌صرفه است.

ایربادز ویوو TWS 3e

Vivo TWS 3e دارای طراحی مشابه ایرپادز پرو اپل با ساقه بلند و هدفون‌هایی با نوک گوش سیلیکونی است. این ایربادز همچنین از گواهی IP54 برای مقاومت جزئی دربرابر گردوغبار و پاشش آب نیز بهره می‌برد. کاربران می‌توانند عملکردهای مختلفی را با ضربه زدن روی ساقه این ایربادز انجام دهند. این دستگاه همچنین دارای قابلیت تشخیص پوشیدن است که به‌طور خودکار هنگام برداشتن آن از روی گوش، موسیقی را متوقف می‌کند و پس از گذاشتن دوباره آن بر روی گوش، پخش آن را از سر می‌گیرد.

ایربادز ویوو TWS 3e

ایربادز ویوو TWS 3e

ازنظر صدا، Vivo TWS 3e به یک درایور کامپوزیت 11 میلی‌متری بایونیک مجهز شده که توسط تیم Golden Ear Acoustics مهندسی شده است. همچنین قابلیت حذف نویز فعال هوشمند تا 30 دسی‌بل نیز وجود دارد که به کاربر این امکان را می‌دهد تا با مسدود کردن نویز اطراف، خود را در یک تجربه شنیداری مطلق غرق کند. این هدفون TWS همچنین دارای قابلیت کاهش نویز تماس با هوش مصنوعی و حذف نویز باد است. این دستگاه صوتی دارای جلوه‌های صوتی DeepX 3.0 برای تجربه صوتی فراگیر نیز می‌باشد.

Vivo TWS 3e قادر است به دو دستگاه به‌طور همزمان متصل شود و همچنین دارای ویژگی Google Fast Pair است. یک حالت تأخیر کم 88 میلی‌ثانیه و پشتیبانی از Find My Earphones نیز در این ایربادز وجود دارد. عمر باتری این دستگاه شامل 36 و 42 ساعت به‌ترتیب با ANC فعال و غیرفعال است. به‌طور مشابه، ادعا می‌شود که هر هدفون 8.5 و 10.5 ساعت پخش محتوای صوتی را ارائه می‌کند.

Vivo TWS 3e در رنگ‌های سفید روشن و نیلی تیره ارائه می‌شود. این ایربادز دارای برچسب قیمتی 23 دلار بوده و به‌زودی برای فروش در دسترس قرار می‌گیرد.

نوشته ایربادز ویوو TWS 3e با حذف نویز فعال و عمر باتری 42 ساعته معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.