طراحی آنر ۳۰۰ پرو را پیش معرفی رسمی ببینید

در حالی که مدت زیادی از عرضه سری آنر ۲۰۰ نمی‌گذرد. با این حال شایعاتی درباره جانشین آن‌ها یعنی سری Honor 300 و به خصوص مدل پرو آن به گوش می‌رسد. با رندر غیررسمی که لو رفته است، شما می‌توانید همین حالا طراحی آنر ۳۰۰ پرو را پیش معرفی رسمی ببینید.

طراحی آنر ۳۰۰ پرو

بر اساس رندر منتشر شده توسط نشریه چینی CNMO باید گفت که Honor 300 Pro را می توان با طراحی منحصر به فرد دوربین به خاطر سپرد. ماژول دوربین قرص شکلی که در حال حاضر استفاده می شود، مقداری در Honor 300 Pro بزرگتر شده و تا لبه بالا می‌رسد.

طراحی آنر ۳۰۰ پرو

طراحی آنر ۳۰۰ پرو

گوشی Honor 300 Pro با طراحی مرمر مانند و رنگ سبز ترنجی‌طور (!) عرضه می‌شود. این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش دولبه با یک سوراخ نمایشگر قرصی شکل برای دوربین سلفی است. دکمه‌های قفل و تنظیم صدا در سمت راست گوشی قرار دارند.

بنابراین به طور کلی باید گفت که به جز طراحی دوربین، هنوز کاملاً شبیه Honor 200 Pro است. با این حال، هنوز خیلی زود است که بگوییم طراحی نهایی Honor 300 Pro همین است یا خیر.

به جز طراحی، ما فعلا هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات آنر ۳۰۰ پرو نداریم. با این حال باید یادآور شویم که نسل قبلی آن به تراشه کوالکام Snapdragon 8s Gen 3 مجهز شده بود. بعید نیست که نسل جدید هم با تراشه‌ای در همین سطح عرضه شود.

نظر شما درباره طراحی خاص Honor 300 Pro چیست؟

نوشته طراحی آنر ۳۰۰ پرو را پیش معرفی رسمی ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.