مرسدس‌بنز بیش از ۱.۶ میلیون قطعه‌ تقلبی را کشف کرد!

مرسدس‌بنز در سال ۲۰۲۳ بیش از ۱.۶ میلیون قطعه‌ی تقلبی را کشف و ضبط کرده است. این شرکت آلمانی در تلاش است تا با همکاری مجریان قانون، جلوی تولید و توزیع قطعات تقلبی را بگیرد که ایمنی خودروها و شهرت برند را به خطر می‌اندازد.

رناتا جونگو برونگر، عضو هیئت‌مدیره‌ مرسدس‌بنز، با اشاره به خطرات جدی قطعات تقلبی بر ایمنی جاده‌ها، می‌گوید:

صنعت تولید کالاهای تقلبی، سودهای هنگفتی ایجاد می‌کند و به‌همراه آن، ساختارهای مجرمانه‌ سازمان‌یافته‌ای نیز شکل می‌گیرد.

مرسدس‌بنز در سال ۲۰۲۳ بیش از ۷۴۰ عملیات بازرسی در سراسر جهان انجام داده است. اکثر قطعات تقلبی کشف شده شامل قطعات حیاتی مانند سیستم ترمز، فرمان و پنل‌های بدنه بوده است. این شرکت با تأکید بر اهمیت تشخیص قطعات تقلبی از اصلی، توصیه می‌کند که مشتریان به قیمت‌های پایین، کیفیت پایین و فروشندگان مشکوک آنلاین توجه کنند.

مرسدس‌بنز در کنار مبارزه با قطعات تقلبی، به توسعه فناوری‌های جدید و ارائه خدمات بهتر به مشتریان نیز ادامه می‌دهد. این شرکت با راه‌اندازی ایستگاه‌های شارژ سریع خودروهای برقی و ارائه خدمات تعمیر و نگهداری، تجربه مشتریان خود را ارتقا می‌دهد.

مبارزه با قطعات تقلبی، چالشی جدی برای صنعت خودرو است. مرسدس‌بنز با اقدامات جدی خود، به سایر خودروسازان نشان می‌دهد که مبارزه با این پدیده، نیازمند همکاری و تلاش همه جانبه است.

نوشته مرسدس‌بنز بیش از ۱.۶ میلیون قطعه‌ تقلبی را کشف کرد! اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.