جزئیات مربوط به قابلیت‌های شارژ سری ردمی نوت 14 فاش شد

خانواده ردمی نوت 14 در راه است. سری ردمی نوت 13 طی ماه سپتامبر سال گذشته در بازار چین عرضه شد. اکنون به سرعت در حال نزدیک شدن به ماه سپتامبر امسال هستیم. کمپانی شیائومی به احتمال فراوان در این ماه از سری ردمی نوت 14 برای بازار چین رونمایی خواهد کرد.

اکنون سری ردمی نوت 14 پیش از معرفی رسمی موفق به دریافت گواهینامه از آژانس‌ رگولاتوری 3C چین شده است. این گواهینامه برای فروش گوشی‌ها در بازار چین صادر می‌شود. تائیدیه 3C صرفا به ظرفیت شارژ سیمی گوشی اشاره نموده و مدعی شده که ردمی نوت 14 از فناوری شارژ 45 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

این موضوع از پیشرفتی واضح نسبت به نسل قبلی حکایت دارد؛ چرا که ردمی نوت 13 از فناوری شارژ 33 واتی پشتیبانی می‌کند. سری ردمی نوت 14 احتمالا به‌روزرسانی‌های دیگری را دریافت خواهد کرد؛ اما این پیشرفت‌ها حداقل در مقطع کنونی در هاله‌ای از ابهام قرار دارند.

اکنون که صدور گواهینامه‌های مختلف برای این گوشی هوشمند آغاز شده است؛ بی‌تردید به‌زودی شاهد انتشار گواهینامه‌های بیش‌تر برای سری ردمی نوت 14 خواهیم بود. هرکدام از این تائیدیه‌ها به تدریج بخشی از پازل را تکمیل خواهند کرد.

اظهارات فوق درباره نسخه چینی ردمی نوت 14 با شماره مدل 24090RA29C ارائه شده‌اند. این شماره مدل از مدت‌ها قبل به سری ردمی نوت 14 نسبت داده شده بود. همچنین فناوری شارژ 45 واتی به مدل استاندارد ردمی نوت 14 اشاره دارد؛ چرا که مدل‌های پرو و پرو پلاس احتمالا از فناوری شارژ با سرعت بالاتر پشتیبانی خواهند کرد.

در صورت تکرار تاریخ، مدل بین‌المللی ردمی نوت 14 احتمالا چند ماه پس از ورژن چینی (شاید در ماه ژانویه) روانه بازار خواهد شد. این گوشی‌ شاید در برخی موارد از مشخصات متفاوتی برخوردار باشد.

نوشته جزئیات مربوط به قابلیت‌های شارژ سری ردمی نوت 14 فاش شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.