رندر جدید گوشی آنر 300 پرو در فضای آنلاین منتشر شد

گوشی آنر 200 پرو در اواخر ماه مه امسال با تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 کوالکام عرضه شد. اگرچه از زمان عرضه این گوشی هوشمند تنها کمی بیش‌تر از 2 ماه سپری شده است؛ اما اکنون گمانه‌زنی در خصوص مدل جانشین آن آغاز شده است.

اخیرا رندر جدیدی از آنر 300 پرو در فضای اینترنت منتشر شده و برخی مشخصات کلیدی این گوشی نیز فاش شده است. همان‌طور که در تصویر زیر ملاحظه می‌کنید؛ این گوشی هوشمند احتمالا مجهز به ماژول دوربین پشتی با طراحی منحصربه‌فرد خواهد بود. سیستم دوربین پشتی از 3 لنز و یک فلاش LED تشکیل شده است.

این دستگاه در قسمت جلویی دارای یک نمایشگر منحنی خواهد بود. با بررسی دقیق‌تر تصویر متوجه خواهیم شد که این گوشی همانند مدل نسل قبلی خود دارای سیستم دوربین دوگانه روی پنل جلویی است. شایان به ذکر است که آنر 200 پرو دارای یک نمایشگر خمیده مشابه با حواشی باریک و تقریبا متقارن است.

بر اساس محتوای رندر به‌نظر می‌رسد که پنل پشتی دستگاه دارای خطوطی مشابه با مدل نسل قبلی خواهد بود. با این‌حال این‌بار نام تجاری آنر به شکل مطلوبی نمایش داده شده است. در رابطه با مشخصات داخلی گوشی نیز حدس و گمانه‌زنی‌هایی توسط کاربران اینترنت مطرح شده است.

انتظار می‌رود که سیستم دوربین پشتی گوشی شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت پشتیبانی از زوم 50 برابری و دوربین تله‌فوتو پریسکوپی باشد. از جنبه عملکردی نیز انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 و باتری داخلی 5300 میلی‌آمپرساعتی روانه بازار شود. این دستگاه احتمالا از فناوری شارژ 100 واتی در بستر سیم و شارژ بی‌سیم 66 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

در قسمت جلویی نیز این گوشی از دومین نسل فناوری محافظ چشم Honor Oasis و قابلیت تنظیم روشنایی با فرکانس بسیار بالا و به‌صورت کاملا بی‌خطر بهره می‌گیرد. همچنین انتظار می‌رود که آنر 300 پرو با گواهینامه حفاظتی IP68 در برابر نفوذ آب و گردوغبار و درگاه مادون‌قرمز و NFC برای پشتیبانی از قابلیت کنترل از راه دور روانه بازار شود.

برای دستیابی به درکی بهتر از ویژگی‌های احتمالی آنر 300 پرو می‌توان مشخصات گوشی نسل قبلی را مورد بررسی قرار داد. آنر 200 پرو مجهز به یک نمایشگر 6.78 اینچی اولد با رزولوشن 1224×2700 پیکسل و حداکثر روشنایی 4000 نیتی است. این گوشی هوشمند با رابط کاربری MagicOS 8 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 14 روانه بازار شد.

توان پردازشی آنر 200 پرو از طریق تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 به‌همراه 12 یا 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت، 512 گیگابایت یا 1 ترابایت حافظه داخلی تامین می‌شود. سیستم دوربین پشتی گوشی از ماژول اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی با بزرگنمایی اپتیکال 2.5 برابری و ماژول فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

باتری 5200 میلی‌آمپرساعتی مورد استفاده در آنر 200 پرو از شارژ سریع 100 واتی در بستر سیم و شارژ بی‌سیم 66 واتی پشتیبانی می‌کند.

نوشته رندر جدید گوشی آنر 300 پرو در فضای آنلاین منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.