نسخه چینی موتورولا اج ۵۰ نئو در میان داده های TENAA مشاهده شد

نسخه چینی موتورولا اج ۵۰ نئو در میان داده های TENAA مشاهده شده است. ماه گذشته گزارشی منتشر شد و نشان داد که این تلفن هوشمند جمع‌وجور، به تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۳۰۰ مجهز خواهد شد.

موتورولا اج ۵۰ نئو به تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۳۰۰ مجهز می‌شود

گمانه‌زنی ها حاکی از آن است که Motorola Edge 50 Neo در دو پیکربندی مختلف با ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و ۱۲ گیگابایت حافظه رم + ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به دست کاربران خواهد رسید. این گوشی هوشمند در رنگ های Grisaille (مشکی)، آبی، Poinciana (قرمز) و Latte (بژ) قابل تهیه خواهد بود. هم‌اکنون، نسخه چینی موتورولا اج ۵۰ نئو نیز در دست توسعه قرار دارد. احتمالاً این دستگاه با نام Motorola S50 در بازار چین عرضه خواهد شد. این گوشی با شماره مدل XT2409-5 موفق به دریافت تاییدیه TENAA چین شده است.

تصویر موتورولا اج ۵۰ نئو در TENAA

موتورولا S50 دارای یک صفحه نمایش ۶.۳۶ اینچی OLED با رزولوشن FullHD+ خواهد بود. این نمایشگر از رنگ های ۱۰ بیتی پشتیبانی می‌کند. می‌دانیم که تراشه‌ای هشت هسته‌ای با فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را بر عهده خواهد داشت. احتمالاً موتورولا Edge 50 Neo (در بازار چین با نام S50) به تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۳۰۰ مجهز می‌شود. این گوشی به سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش مجهز خواهد بود.

این تلفن هوشمند آینده موتورولا با حافظه های رم ۸ گیگابایتی، ۱۰ گیگابایت، ۱۲ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایتی قابل تهیه خواهد بود. این دستگاه با حافظه های داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، ۲۵۶ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. البته احتمالاً تمامی این پیکربندی ها در زمان رونمایی، عرضه نمی‌شوند.

موتورولا S50 دارای باتری ۴,۳۱۰ میلی‌آمپری خواهد بود. این دستگاه به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز می‌شود که می‌تواند عکس های سلفی باکیفیتی بگیرد. دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی بهره‌مند خواهد بود و برای دوربین سلفی یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این گوشی میان‌رده آینده موتورولا به دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی مجهز می‌شود که توانایی زوم اپتیکال ۳ برابری را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد.

موتورولا S50 Neo با تراشه اسنپدراگون 6s نسل ۳ معرفی شد

موتورولا اس ۵۰ به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست خریداران می‌رسد. این گوشی دارای ابعاد ۱۵۴.۱ در ۷۱.۲ در ۸.۱ میلی‌متر بوده و وزن ۱۷۲ گرمی دارد. بر اساس اطلاعات فاش شده، این دستگاه احتمالاً با برخورداری از استاندارد IP68، در برابر نفوذ آب و گرد غبار مقاوم خواهد بود.

نظر شما چیست؟

نوشته نسخه چینی موتورولا اج ۵۰ نئو در میان داده های TENAA مشاهده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.