سونی با رشد سود 10 درصدی، سه ماه فوق‌العاده را پشت سر گذاشت

شرکت سونی در گزارش مالی سه‌ماهه اول سال مالی خود، از رشد قابل توجه سود خبر داد. این شرکت ژاپنی با عملکرد بسیار خوب بخش‌های گیمینگ، موسیقی و تراشه‌های تصویربرداری، توانست از انتظارات تحلیلگران فراتر رود.

اگرچه فروش کنسول پلی استیشن 5 نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش 3.3 میلیونی به 2.4 میلیون دستگاه رسید، اما سونی از افزایش فروش نرم‌افزار و خدمات اشتراکی پلی‌استیشن پلاس خبر داد.

سونی موفقیت خود را مدیون رشد قابل توجه در بخش خدمات بازی و شبکه، موسیقی و راه‌حل‌های تصویربرداری می‌داند.

نتایج مالی سه‌ماهه اول سونی نشان می‌دهد که این شرکت همچنان یکی از بازیگران اصلی در بازارهای مختلف فناوری است. رشد قابل توجه در بخش‌های مختلف، نشان از استراتژی موفق سونی در متنوع‌سازی منابع درآمدی دارد.

جزئیات عملکرد مالی سونی در 3 ماهه اول سال

  • درآمد: سونی در این دوره درآمدی معادل 3.01 تریلیون ین (20.5 میلیارد دلار) کسب کرد که نسبت به سال گذشته 2 درصد افزایش یافته است.
  • سود: سود خالص شرکت نیز با رشد 10 درصدی به 279.11 میلیارد ین (1.9 میلیارد دلار) رسید.
  • بخش گیمینگ: بخش گیمینگ سونی با فروش 864.9 میلیارد ین (5.8 میلیارد دلار) و رشد 12 درصدی، بیشترین سهم را در درآمد شرکت داشت.
  • بخش موسیقی و حسگر تصویر: این دو بخش نیز به ترتیب 23 درصد و 21 درصد رشد درآمد را تجربه کردند.

نوشته سونی با رشد سود 10 درصدی، سه ماه فوق‌العاده را پشت سر گذاشت اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.