سامسونگ تست رابط کاربری One UI 7.0 برای گلکسی A55 را آغاز کرد

سامسونگ سرگرم توسعه رابط کاربری One UI 7.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 15 است. نسخه جدید رابط کاربری اختصاصی سامسونگ از ویژگی‌های جدید، طراحی بهتر و تغییرات متعدد دیگر برخوردار خواهد بود.

به‌طور کلی 52 مدل مختلف از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی سامسونگ واجد شرایط دریافت نرم‌افزار جدید هستند. برند کره‌ای طی مدت چند ماه گذشته این رابط کاربری را بر روی تعدادی از دستگاه‌های تولیدی خود تست کرده است. اکنون به‌نظر می‌رسد که سامسونگ تست رابط کاربری One UI 7.0 مبتنی بر اندروید 15 برای یک دستگاه دیگر خود با نام گلکسی A55 را آغاز نموده است.

کاربری با شناسه MlindyMrinal2@ اخیرا موفق به شناسایی فریم‌ور تست جدید برای نسخه اروپایی گلکسی A55 با شماره مدل SM-A556B روی سرورهای سامسونگ شده است. همان‌طور که در تصویر زیر ملاحظه می‌کنید؛ این فریم‌ور از شماره ورژن A556BXXU4BXGA برخوردار است. چهارمین حرف شماره ساخت از آخر، B است که با چهارمین حرف فریم‌ور رسمی فعلی گوشی از آخر (حرف A در شماره ورژن A556BXXS4AXF3) تفاوت دارد.

این تغییر نشان می‌دهد که جدیدترین فریم‌ور تست برای گلکسی A55 تغییرات عمده‌ای نظیر نسخه جدید اندروید یا ورژن جدید One UI یا هر دو آنها را به‌همراه دارد. بنابراین منطقی است که تصور کنیم فریم‌ور جدید گلکسی A55 شامل رابط کاربری One UI 7.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 15 است.

گزارشی که اوایل هفته جاری منتشر شد؛ نشان می‌دهد که سامسونگ در سومین هفته از ماه آگوست، نسخه بتا One UI 7.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 15 را منتشر خواهد کرد. با این‌حال یک گزارش جدیدتر نشان می‌دهد که چنین اتفاقی احتمالا روی نخواهد داد. در هر صورت عرضه نرم‌افزار جدید برای گلکسی A55 اکنون یک گام دیگر نزدیک‌تر شده است.

نوشته سامسونگ تست رابط کاربری One UI 7.0 برای گلکسی A55 را آغاز کرد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.