مشخصات دوربین تله‌فوتو گوشی شیائومی 15 اولترا فاش شد

بر اساس گزارش‌ها کمپانی شیائومی در تدارک معرفی گوشی‌های پرچمدار شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو برای بازار چین است. هر دو مدل احتمالا طی ماه اکتبر امسال به‌عنوان نخستین گوشی‌های هوشمند جهان با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 معرفی خواهند شد.

انتظار می‌رود که شیائومی 15 اولترا با همان تراشه و سیستم دوربین قدرتمندتر در سه ماهه اول سال 2025 روانه بازار شود. اطلاعات جدیدی که توسط یک افشاگر مشهور با شناسه Ice Universe گردآوری شده‌اند؛ به برخی جزئیات کلیدی در خصوص قابلیت‌های دوربین شیائومی 15 اولترا اشاره دارند.

این افشاگر با انتشار پستی درباره گوشی هوشمند آینده شیائومی با سیستم دوربین پشتی چهارگانه صحبت کرده است. بر اساس شایعات، گوشی‌های شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو از پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی خود استفاده خواهند کرد. بنابراین به‌نظر می‌رسد که اطلاعات لو رفته به مدل پرچمدار شیائومی 15 اولترا اشاره دارند.

اطلاعات اخیرا فاش شده نشان می‌دهند که شیائومی 15 اولترا احتمالا مجهز به دوربین تله‌فوتو با سنسور 200 مگاپیکسلی و بزرگنمایی اپتیکال 4 برابری خواهد بود. این دوربین به احتمال فراوان از نوع تله‌فوتو پریسکوپی است. همچنین وی مدعی شده که پیکره‌بندی پیشرفته دوربین شیائومی 15 اولترا امکان دستیابی به زوم گسترده و پوشش‌دهی جامع زوایای مختلف را فراهم نموده و تا حد زیادی رضایتمندی طرفداران شیائومی را به‌دنبال خواهد داشت.

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که شیائومی 15 اولترا مجهز به نمایشگر اولد دو لایه با رزولوشن 2K خواهد بود. به منظور احراز هویت بیومتریکی کاربران نیز از اسکنر اثرانگشت اولتراسونیک یکپارچه با نمایشگر استفاده می‌شود. از جنبه نرم‌افزاری نیز این دستگاه احتمالا با رابط کاربری HyperOS 2.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 15 عرضه خواهد شد.

این دستگاه پرچمدار با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام و حداکثر 24 گیگابایت رم در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. انرژی مورد نیاز گوشی احتمالا از طریق یک باتری 6200 میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد شد. بر اساس گزارش‌ها شیائومی 15 پرو به‌صورت انحصاری در بازار چین عرضه شده و مدل‌های استاندارد و اولترا در بازارهای جهانی نیز قابل دسترس خواهند بود.

نوشته مشخصات دوربین تله‌فوتو گوشی شیائومی 15 اولترا فاش شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.