قابلیت‌های Galaxy AI برای گوشی‌های گلکسی A35 و گلکسی A55 منتشر می‌شود

سامسونگ مجموعه قابلیت‌های هوش مصنوعی خود موسوم به Galaxy AI را برای گوشی‌های رده بالا گلکسی ارائه نموده است. اکنون ظاهرا برند کره‌ای در حال آماده‌سازی خود برای برداشتن گام منطقی بعدی یعنی عرضه Galaxy AI برای دستگاه‌های میان‌رده است.

بر اساس یک گزارش جدید، گلکسی A35 و گلکسی A55 بی‌تردید نخستین گوشی‌هایی خواهند بود که از ویژگی‌های Galaxy AI در قالب به‌روزرسانی‌ One UI 6.1.1 بهره‌مند خواهند شد. گزارش اخیر به زمان دقیق عرضه این آپدیت‌ برای دستگاه‌های مذکور اشاره نکرده است؛ اما در عین‌حال از یک پنجره زمانی مبهم طی ماه‌های آگوست و سپتامبر امسال صحبت به میان آمده است.

با این‌حال بایستی توجه داشت که تمامی ویژگی‌های Galaxy AI در این دستگاه‌های میان‌رده سامسونگ قابل دسترس نخواهند بود. متاسفانه در حال حاضر مشخص نیست که کدام‌یک از ویژگی‌های هوشمند قابل دسترس بوده و کدام‌یک کنار گذاشته خواهند شد.

محتمل‌ترین سناریو این است که سامسونگ از ارائه ویژگی‌های نیازمند توان پردازشی بالا خودداری نماید؛ چرا که گوشی‌های گلکسی A55 و گلکسی A35 از توان پردازشی چندان بالایی برخوردار نیستند. بعلاوه هنوز مشخص نیست که آیا گلکسی A55 و گلکسی A35 تنها دستگاه‌های دریافت‌کننده ویژگی‌های Galaxy AI محسوب شده یا صرفا نخستین مدل‌ها از این خانواده به‌شمار می‌روند.

از طرفی سامسونگ به منظور افزایش فروش گوشی‌های جدیدتر خود احتمالا عرضه قابلیت‌های Galaxy AI را صرفا به این مدل‌ها محدود خواهد کرد.

نوشته قابلیت‌های Galaxy AI برای گوشی‌های گلکسی A35 و گلکسی A55 منتشر می‌شود اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.