تصاویر جدید سامسونگ گلکسی A06 در فضای مجازی منتشر شد

ظاهرا سامسونگ برای گوشی هوشمند جدید گلکسی A06 از همان تراشه موجود در گلکسی A05 استفاده خواهد کرد. اکنون یک افشاگر مشهور با نام ایوان بلاس از طریق انتشار پستی نخستین تصاویر مربوط به گلکسی A06 را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است.

بر این اساس به‌نظر می‌رسد که گلکسی A06 از همان طراحی مورد استفاده برای گلکسی A05 بهره خواهد برد. در تصاویر منتشر شده، گلکسی A06 با رنگ‌آمیزی نقره‌ای ‌و مشکی نمایش داده شده است.

رندرهای سه‌بعدی منتشر شده طی ماه جولای نشان‌دهنده طراحی گوشی با رنگ‌آمیزی ساده بودند؛ اما اکنون در تصاویر جدید از الگوی خط‌دار مدل نسل قبلی استفاده شده است. برای مقایسه بهتر، تصاویری از گوشی گلکسی A05 با رنگ‌آمیزی‌های نقره‌ای ‌و مشکی نیز ارائه شده است.

بر اساس داده‌های استخراج شده از وبسایت گیک‌بنچ، گلکسی A06 همانند مدل نسل قبلی خود از تراشه هلیو G85 ساخت شرکت مدیاتک استفاده خواهد کرد. این موضوع بدان معناست که ارزان‌ترین گوشی سری A سامسونگ کماکان از اتصال 4G پشتیبانی می‌کند.

این دستگاه مجهز به 6 گیگابایت رم است؛ اگرچه عرضه مدلی از گوشی با حافظه رم 4 گیگابایتی نیز بسیار محتمل خواهد بود.

تصاویر لو رفته از سامسونگ گلکسی A06

گلکسی A06 احتمالا کماکان از یک نمایشگر 6.7 اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس استفاده خواهد کرد. این گوشی هوشمند انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 15 (یا 25) واتی دریافت می‌کند.

اضافه شدن حسگر اثرانگشت به لبه جانبی بدنه گوشی یکی دیگر از پیشرفت‌های احتمالی گلکسی A06 به‌شمار می‌رود.

تصاویر سامسونگ گلکسی A05

نوشته تصاویر جدید سامسونگ گلکسی A06 در فضای مجازی منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.