فیلم‌برداری مسابقات قایقرانی المپیک 2024 با گوشی سامسونگ گلکسی S24 اولترا

پاریس مملو از هوادارانی است که برای تماشای زنده مسابقات المپیک در این شهر حضور دارند. با این‌حال تعداد بیش‌تری از مردم، این مسابقات را از داخل منزل تماشا می‌کنند و سامسونگ به آنها کمک کرده که تا حد امکان به این رویداد ورزشی نزدیک شوند.

در حال حاضر طرفداران می‌توانند مسابقات قایقرانی که در آبهای نزدیک مارسی برگزار می‌شود را دنبال نمایند. سامسونگ و عوامل برگزار کننده مسابقات برای پخش زنده پیشرفت هر رقیب از گوشی پرچمدار گلکسی S24 اولترا‌ استفاده می‌کنند.

این گوشی‌ها روی قایق‌های بادبانی مورد استفاده در رقابت‌ها نصب شده و برای مسابقات کایت‌سواری و موج‌سواری هر ورزشکار یک عدد گوشی گلکسی S24 اولترا را به شانه خود بسته بود. همچنین به منظور پوشش‌دهی زوایای بیش‌تر، گوشی‌هایی بر روی شناورها نصب شده بودند.

انجام چنین کاری چندان آسان نبود؛ چرا که گوشی‌ها در شرایط بدی برای یک گجت دیجیتال قرار می‌گرفتند. این دستگاه‌ها بایستی در برابر پاشیده شدن آب شور و همچنین قرار گرفتن زیر آفتاب داغ در تمام طول مدت روز دوام می‌آوردند.

برای فیلم‌برداری مسابقات قایقرانی المپیک از گوشی‌های سامسونگ گلکسی S24 اولترا استفاده شد.

سیستم OIS دوربین‌ها نیز تست شد؛ چرا که گوشی بایستی لرزش‌های متعدد قایق‌ها و شانه ورزشکاران را خنثی می‌کرد. همچنین به منظور اطمینان از برقراری ارتباط مطمئن توسط مودم‌های 5G گوشی‌ها و پخش زنده مراسم به‌صورت پایدار بایستی برج‌های رله اضافی نصب می‌شد.

پیش از این گوشی گلکسی S24 اولترا برای پخش مراسم افتتاحیه مورد استفاده قرار گرفت. همچنین در جریان برگزاری بازی‌ها، برندگان هنگام حضور روی سکوها برای ثبت تصاویر سلفی جشن خود از گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 استفاده کردند.

نوشته فیلم‌برداری مسابقات قایقرانی المپیک 2024 با گوشی سامسونگ گلکسی S24 اولترا اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.