ظرفیت باتری گوشی‌های سری آیفون 16 پرو اپل فاش شد

شرکت اپل در تدارک عرضه گوشی‌های سری آیفون 16 طی ماه سپتامبر امسال است. امروز شایعه جدیدی که از کشور چین مخابره شده است؛ ظرفیت دقیق باتری‌های مورد استفاده در گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس را فاش می‌کند.

بر اساس شنیده‌ها آیفون 16 پرو دارای یک باتری 3577 میلی‌آمپرساعتی بوده و ظرفیت باتری آن در مقایسه با نمونه 3274 میلی‌آمپرساعتی موجود در آیفون 15 پرو بالغ بر 9 درصد افزایش خواهد یافت.

از سوی دیگر آیفون 16 پرو مکس از یک باتری 4676 میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد. ظرفیت باتری این گوشی در مقایسه با نمونه 4441 میلی‌آمپرساعتی موجود در آیفون 15 پرو مکس بیش از 5 درصد افزایش یافته است.

میزان افزایش ظرفیت باتری آیفون‌های آینده اگرچه چندان چشمگیر نیست؛ اما پیشرفت مداوم اپل در این زمینه کماکان امری مطلوب به‌نظر می‌رسد. با این‌حال افزایش هرچند محدود ظرفیت فیزیکی باتری در کنار بهبودهای احتمالی بهره‌وری تراشه و پنل نمایشگر می‌تواند موجب افزایش مدت شارژدهی مدل‌های آینده آیفون شود.

بر اساس شایعات مدل‌های دوگانه سری آیفون 16 پرو با فناوری شارژ 40 واتی در بستر سیم و شارژ بی‌سیم 20 واتی MagSafe روانه بازار خواهند شد. این در حالیست که گوشی‌های آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس از فناوری شارژ 27 واتی در بستر سیم و شارژ بی‌سیم 15 واتی پشتیبانی می‌کنند. این موضوع می‌تواند نشان‌دهنده یک پیشرفت مطلوب برای مالکان مدل‌های آینده آیفون باشد.

نوشته ظرفیت باتری گوشی‌های سری آیفون 16 پرو اپل فاش شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.