تصاویر و مشخصات موتورولا اج ۵۰ نئو فاش شد: به‌کارگیری مدیاتک دیمنسیتی ۷۳۰۰

موتورولا به‌تازگی از گوشی اج ۵۰ با صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی POLED و تراشه Snapdragon 7 Gen 1 AE در کشور هند رونمایی کرده است. در حال حاضر اما تصاویر جدیدی از موتورولا اج ۵۰ نئو منتشر شده که بار دیگر رنگ‌بندی این تلفن هوشمند را نشان می‌دهند.

مشخصات کلیدی و تصاویر جدید موتورولا اج ۵۰ نئو به‌بیرون درز کرد

افشاگر معروف اطلاعات، Evan Blass، تصاویر جدیدی را از موتورولا اج ۵۰ نئو به اشتراک گذاشته است. این دستگاه در چهار رنگ پنتون قابل تهیه خواهد بود. این گوشی در رنگ های مشکی، طلایی، آبی و قرمز به دست کاربران می‌رسد. در تصاویر منتشر شده، می‌توانیم طراحی قاب پشتی Motorola Edge 50 Neo را ببینیم.

رنگ‌بندی موتورولا اج ۵۰ نئو

سه لنز دوربین به همراه یک فلاش LED در قاب پشتی این دستگاه قابل مشاهده است. استفاده از چرم، جذابیت این گوشی را افزایش داده است. به‌جز طراحی و رنگ‌بندی، مشخصات موتورولا Edge 50 Neo نیز به‌بیرون درز کرده که در ادامه به آن می‌پردازیم.

گفته می‌شود که این تلفن هوشمند آینده موتورولا دارای یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی POLED با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۳۰۰ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز موتورولا اج ۵۰ نئو را بر عهده خواهد گرفت. این دستگاه از باتری ۴,۳۱۰ میلی‌آمپری بهره‌مند خواهد بود. متاسفانه اطلاعاتی درباره توان شارژ سریع این دستگاه فاش نشده است. موتورولا Edge 50 Neo به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران می‌رسد که حداکثر با ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل تهیه خواهد بود.

رنگ قرمز موتورولا Edge 50 Neo

رنگ طلایی موتورولا اج ۵۰ نئو

مطابق با گزارش منبع، این گوشی آینده موتورولا دارای استاندارد IP68 بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. همان‌طور که اشاره شد، سه لنز دوربین در قاب پشتی Edge 50 Neo قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و برای دو دوربین دیگر از سنسور های ۱۳ و ۱۰ مگاپیکسلی استفاده شده است. انتظار می‌رود که دوربین سلفی این دستگاه به سنسور ۳۲ مگاپیکسلی مجهز شود. موتورولا Edge 50 Neo دارای ابعاد ۷۱.۲ در ۱۵۴.۱ در ۸.۱ میلی‌متر بوده و وزن ۱۷۱ گرمی خواهد داشت.

موتورولا Edge 40 Neo با تراشه دیمنسیتی ۷۰۳۰ و نمایشگر ۱۴۴ هرتزی معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده موتورولا چیست؟

نوشته تصاویر و مشخصات موتورولا اج ۵۰ نئو فاش شد: به‌کارگیری مدیاتک دیمنسیتی ۷۳۰۰ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.