امتیاز DxOMark دوربین موتورولا اج ۵۰ منتشر شد: بهتر از گلکسی S24 اولترا

امتیاز DxOMark دوربین موتورولا اج ۵۰ اولترا منتشر شده است. عملکرد این تلفن هوشمند از گلکسی S24 اولترا و آیفون ۱۵ بهتر بوده و با کسب امتیاز ۱۴۶ در رتبه هجدهم لیست «برترین گوشی های هوشمند از نظر دوربین» قرار دارد.

عملکرد دوربین موتورولا اج ۵۰ اولترا حتی از آیفون ۱۵ نیز بهتر است

گلکسی اس ۲۴ اولترا، پرچمدار امسال سامسونگ، با ثبت امتیاز ۱۴۴ در رده ۲۳ قرار دارد. آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس اما با کسب امتیاز ۱۴۵ در جایگاه بیست و یکم قرار گرفته‌اند. تست های DxOMark نشان می‌دهد که موتورولا اج ۵۰ پرو نسبت به نسل قبل، بهبود هایی، به‌ویژه در کاهش نویز و حفظ جزئیات در هنگام زوم، داشته است. عملکرد این تلفن هوشمند در ثبت پرتره ها با نوردهی دقیق و حداقل تاری در هنگام حرکت عالی است.

امتیاز DxOMark موتورولا اج ۵۰ اولترا

نوردهی دقیق و رنگ های دلپذیر در عکس ها و ویدئو های ثبت شده توسط موتورولا Edge 50 Ultra قابل ستایش است. اما در کاهش نویز مشکلاتی وجود دارد. با این وجود اما استفاده از فرمت HDR باعث بهبود نوردهی، تعادل بهتر رنگ ها و افزایش کیفیت کلی تصویر می‌شود.

امتیاز DxOMark موتورولا اج ۵۰ نشان می‌دهد که این گوشی عملکرد مناسبی دارد اما از رقبای پرچمدار پریمیوم نیز عقب می‌ماند. یکی از مشکلات این گوشی و عدم توانایی تنظیم وایت بالانس است.

به‌طور کلی جزئیات تصویر در اکثر شرایط جزو نقاط مثبت Motorola Edge 50 Ultra محسوب می‌شود. البته تست های DxOMark در شرایط نور کم، کاهش کوچکی را نشان می‌دهند. با این حال اما دیدن یک گوشی موتورولا که در بخش دوربین از گلکسی S24 اولترا پیشی می‌گیرد، جالب است.

به‌طور خلاصه، در قاب پشتی موتورولا اج ۵۰ اولترا سه لنز دوربین دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته، و برای دوربین اولتراواید نیز یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این دوربین توانایی عکاسی ماکرو هم دارد. مطابق با گزارش منبع، دوربین تله‌فوتو این دستگاه از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی برخوردار بوده و زوم اپتیکال ۳ برابری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

امتیاز DxOmark دوربین هواوی Pura 70 Ultra منتشر شد: صدرنشینی هواوی تمدید شد

نظر شما چیست؟

نوشته امتیاز DxOMark دوربین موتورولا اج ۵۰ منتشر شد: بهتر از گلکسی S24 اولترا اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.