شیائومی روی توسعه گوشی پوکو C75 با اتصال 4G کار می‌کند

گوشی پوکو C65 در ماه نوامبر گذشته عرضه شد و اکنون برند چینی روی توسعه مدل جانشین آن با نام پوکو C75 کار می‌کند. این دستگاه با شماره مدل 2410FPCC5G اخیرا موفق به دریافت گواهینامه از کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات‌متحده (FCC) شده است.

این گوشی هوشمند دقیقا همانند مدل نسل قبلی خود با اتصال وای‌فای، بلوتوث، NFC و 4G روانه بازار می‌شود. همچنین انتظار می‌رود که پوکو C75 در بدو عرضه به بازار، رابط کاربری HyperOS شیائومی مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 14 را اجرا نماید.

متاسفانه این موارد تمامی جزئیات فاش شده در گواهینامه FCC محسوب می‌شوند. برای درک بهتر موضوع بایستی یادآور شد که پوکو C65 مجهز به یک نمایشگر لمسی 6.74 اینچی LCD با رزولوشن 1600×720 پیکسل و نرخ نوسازی 90 هرتزی است. توان پردازشی این گوشی از طریق تراشه هلیو G85 ساخت شرکت مدیاتک به‌همراه 4، 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء تامین می‌شود.

پوکو C65 مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بوده و انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سیمی 18 واتی دریافت می‌کند. کارشناسان امیدوارند که پوکو C75 با پیشرفت‌هایی در برخی حوزه‌ها معرفی شود.

تصویر پوکو C65

نوشته شیائومی روی توسعه گوشی پوکو C75 با اتصال 4G کار می‌کند اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.